کرم ضد لک

فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟

کرم تریاک گیاهی

مادرسایت کرم معجزه درباره این محصول برای شما توضیح خواهم داد که  فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟  و چه خواصی دارد و از چه محصولات گیاهی ترکیب شده است با ما همراه باید تا در ادامه بیشتر بریتان توضیح دهم.

کرم تریاک چیست؟

کرم تریاک از مواد های طبیعی و ارگانیک تهیه شده است و  همچنین یکی از ترکیبات مهم این کرم روغن های گیاهی است که در ان استفاده شده است.
از جمله مواد مهمی که در این محصول می توان به آن توجه کرد عصاره ی خشخاش است. خشخاش و شیره ی آن ( تریاک ) خواص دارویی بسیار زیادی دارند که در مصارف و تولیدات پزشکی و دارویی از آن ها استفاده می شود.

فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟

کرم تریاک خاصیت لایه برداری داردکه باعث شده که بر روی تمام پوست تاثیر بگذارد وپوست را لایه برداری کند . با این روش تمام قسمت هایی که کرم بر روی آن ها استفاده شود روشن و شفاف می شوند . این لایه برداری به مرور زمان و در کمتر از 1 هفته می تواند لکه های سطحی پوست را از بین ببرد .دقت داشته باشید در زمان استفاده از این کرم حتما به صورت یکدست بر روی تمام سطح پوست بزنید تا زمانی که پوست را لایه برداریمیکند یکنواخت باشد.

در صورت استفاده مداوم از این کرم جوش های سر سیاهی که زیر پوست مانده اند را از بین می برد . همه ما میدانیم که جوش های صورت به دلیل تجمع چربی ها زیر پوست به وجود می آیند . لایه برداری که این کرم انجام می دهد باعث از بین رفتن این چربی ها می شود .
با از بین رفتن چربی ها دیگر پوست شما جوش نمیزند ، حتی چربی هایی که زیر پوست مانده اند یا قرار است تبدیل به جوش صورت شوند را هم از بین میبرد .

مطالب بیشتر  اسپری رکسونا اصلی

 

کرم تریاک اصل

کرم تریاک اصل

تاثیرات کرم تریاک اصل بر روی پوست صورت

  • شفاف کننده بسیار عالی پوست
  • سفید کنندگی ماندگار و طبیعی
  • از بین برنده چین و چروک صورت
  • از بین برنده کک و مک و لک و تیرگی
  • از بین برنده جوش
  • بستن منافذ پوست

شفاف کنندگی بالا

کرم تریاک اصل از روز سوم به بعد با خاصیت لایه برداری خود شروع به شفاف کردن پوست می کند . این کرم با انجام لایه برداری قوی تمامی این لایه های تیره و آلوده را از روی پوست پاک می کند که باعث می شود رنگ پوست شما روشن و شفاف شود .

سفید کنندگی ماندگار کرم تریاک اصل

اکثر پوست ها تیرگی دارند اما خیلی ها به دلیل عدم توجه به جوش های سر سیاه و زیر پوستی صورتشان ، تلاشی برای رفع آن ها نمی کنند و ماندن همین جوش ها زیر پوست باعث تیرگی پوست می شود .

از بین بردن جوش های سر سیاه و زیر پوستی توسط کرم تریاک اصل باعث سفیدی بیشتر و ماندگار می شود .اگر از این کرم در روتین روزانه استفاده کنید قطعا جواب میگیرید و بعد از یک دوره استفاده از این کرم صاحب پوستی صاف و یکدست و روشن و درخشان میشوید.

از بین بردن چین و چروک توسط کرم تریاک

لایه برداری پوست نه تنها باعث رفع جوش ها و روشن شدن پوست می شود ، بلکه می تواند باعث کشش پوست شود . همین کشش تمامی چین و چروک ها را از بین می برد .

کرم ضد کک و مک تریاک صل

کرم تریاک اصل با استفاده از مواد لایه برداری قوی خود کک و مک های پوست شما از بین می برد .

مطالب بیشتر  کرم معجزه زیبایی

بستن منافذ پوست با کرم تریاک اصلی

منافذ باز پوست مشکل مهمی است که افراد دارای چنین پوست هایی مدام با آن درگیر هستند .

کرم تریاک اصل در زمان لایه برداری باعث کشش پوست می شود و همانطور که این کشیدگی چین و چروک ها را از بین می برد .توانسته است منافذ باز پوست را از بین ببرد.

از بین بردن جوش صورت با کرم تریاک گیاهی

کرم تریاک خاصیت ترمیم کنندگی دارد و  توانسته است لکه های ایجاد شده در اثر جوش های صورت را از بین ببرد. با استفاده از این کرم شاهد ازبین رفتن جوش  جای جوش خواهید بود به طوری که بعد از یک دوره استفاده از کرم تریاک، جوش های صورت شما محو خواهند شد.

کرم تریاک بعد از چه مدتی جواب می دهد؟

زمان جواب دهی کرم تریاک گیاهی بر روی پوست به نوع مشکل پوست شخص بستگی دارد،زمان جوابدهی کرم تریاک بسته به نوع و رنگ پوست فرد متفاوت است. حتما قبل از استفاده از این کرم نوع جنس پوست خود را تشخیص دهید تا جواهبدهی کرم بالا رود و برای تسریع نتیجه کرم هنگام بیرون رفتن از منزل کرم ضد افتاب بیودرما را استفاده کند.

سخن پایانی

ما در این پست برای شما توضیح جامعی در خصوص کرم تریاک گیاهی داده ایم و اینکه فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟ را به شما گفتیم.باید بگوییم که شما بعد از یک دوره از استفاده از این کرم شاهد تغییرات شگفت انگیزش روی پوست صوتتان میشوید.

شماره تماس:

09170104094

آدرس:

شیراز خیابان لطفعلی خان زند

مطالب بیشتر  ایا سرم حلزون خوبه؟

ایمیل:

creammojeze@gmail.com

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

یک فکر در مورد “فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟

  1. لیلا گفت:

    سلام ببخشید من اگه برم دارو خانه کرمو بخوام برام میدن اخه از اسمش پیداست که تریاک توشه اگه نسخه نداشته باشیم هم میتونیم بخریم

    1. admin گفت:

      خیر
      دارو خانه ها ندارن

      فقط از سایت ما امکان پذیر هست

    2. حمید گفت:

      کل عطاریها دارن

      1. admin گفت:

        خیر فقط ار فروشگاه ما خرید کنید
        https://creammojeze.com/

  2. محمدم گفت:

    واقعا ته نصرمن الله از این عظمت تریاک از این …..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *