کرم ضد لک

عوارض استفاده از کرم تریاک اصل

کرم تریاک گیاهی

مادرسایت کرم معجزه درباره این محصول برای شما توضیح خواهم داد  عوارض استفاده از کرم تریاک اصل و چه خواصی دارد و از چه محصولات گیاهی ترکیب شده است با ما همراه باید تا در ادامه بیشتر بریتان توضیح دهم.

کرم تریاک چیست؟

کرم تریاک از مواد های طبیعی و ارگانیک تهیه شده است و  همچنین یکی از ترکیبات مهم این کرم روغن های گیاهی است که در ان استفاده شده است.
از جمله مواد مهمی که در این محصول می توان به آن توجه کرد عصاره ی خشخاش است. خشخاش و شیره ی آن ( تریاک ) خواص دارویی بسیار زیادی دارند که در مصارف و تولیدات پزشکی و دارویی از آن ها استفاده می شود.

خواص کرم تریاک

  1. شفاف کنندگی پوست:پوست انسان به نور افتاب حساس است و اگر بدون محافظ یعنی همان کرم ضد افتاب در معرض نور خورشید قرار بگیرید دچار افتاب سوختگی مشوید که خیلی از افراد را اذیت میکند ،با استفاده از این کرم رنگ پوستتان برمگردد وباعث شفاف سازی پوست میشود.
  2. سفید کنندگی: یکی دیگر از خواص کرم تریاک سفید کنندگی آن است. کرم تریاک را می توانید به عنوان یک کرم روز و شب استفاده کنید.و نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که باید پوستتان را ابرسانی کنید،همچنین در هنگام بیرون رفتن از محیط خانه حتما از ضد افتاب بیو درما استفاده کنید این کار باعث میشودکه پوستتان روشن شود و از لک و کک و مک ناشی از افتاب در امان بماند.
  3. ضد کک و مک: اگر کک و مک هایتان از سنین پایین همراهتان است هر چقدر قدیمی و طولانی کرم تریاک توانایی درمان این کک و مک ها را دارد. متاسفانه کمتر کرمی یافت می شود که در کنار همه ی فواید بالا بتواند کک و مک را هم نابود کند. یکی دیگر از مزایای کرم تریاک این است که به خوبی از پس کک و مک بر می آید و میتواند کک و مک ها را از بی ببر.
  4. بستن منافذ پوستی: اما مهمترین تاثیر این کرم  بستن منافذباز پوست است.پوست صورت بر اثر جوش هایی که از نوجوانی رو پوست اشخاص میزند دچار منافذ باز میشود که خوشیختانه کرم تریاک توانسته است این مشکل را حل کند و برای رفع جوش از کرم ضد جوش بیواکوا استفاده کنید.
مطالب بیشتر  ایا کرم معجزه ضد چروک است؟

عوارض استفاده از کرم تریاک اصل

در حقیقت این کرم عوارضی ندارد اما باید بگوییم که یک سری از  افراد بدون مشاوره گرفتن و تحقیق کردن در خصوص نوع جنس پوستی که دارند،اقدام به استفاده از این محصول میکنند،باید دقت کنید که شرایط پوست و نوع مشکل پوستی هر فردی بسته به محل زندگی، سن و نوع پوست متفاوت است و مصرف هر محصولی که برای شما مناسب بود، دلیلی بر مناسب بودن همزمان این محصول برای دوستان و آشنایان شما عزیزان نبوده، و حتی شاید منجر به گرفتن نتیجه عکس از این محصول شود. اگر کرم تریاک را مطابق با شیوه ها و توضیحات ارائه شده در سایت فروشگاهی کرم معجزه مصرف کنید، هیچ گونه عوارضی برای شما عزیزان به دنبال نخواهد داشت.

کرم تریاک اصل

کرم تریاک اصل

روش مصرف

  1. شب ها یک ساعت قبل از خواب، صورت خود را بصورت کامل با اب ولرم شستشو دهید.
  2. سپس باصابون تریاک صورتتان را بشویید
  3. و به مدت 5 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید.
  4. تا پوست بصورت کامل تمیز شود.
  5. سپس صورت خود را شسته
  6. و بعد صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

 

کرم تریاک بعد از چه مدتی جواب می دهد؟

زمان جواب دهی کرم تریاک گیاهی بر روی پوست به نوع مشکل پوست شخص بستگی دارد،زمان جوابدهی کرم تریاک بسته به نوع و رنگ پوست فرد متفاوت است. حتما قبل از استفاده از این کرم نوع جنس پوست خود را تشخیص دهید تا جوابدهی کرم بالا رود.

مطالب بیشتر  کرم ضد چروک شب

چه زمانی از کرم تریاک استفاده کنیم؟

شب ها یک ساعت قبل از خواب بهترین زمان برای استفاده از این کرم است .
بعد از تمیز کردن کامل پوست صورت، کرم را روی صورت خود بزنید و بگذارید جذب شود به مرور زمان تاثیر ان را به وضوح میبینید.

سخن پایانی

ما در این پست برای شما توضیح جامعی در خصوص کرم تریاک گیاهی داده ایم و عوارض استفاده از کرم تریاک اصل را به شما گفتیم.باید بگوییم که شما بعد از یک دوره از استفاده از این سرم شاهد تغییرات شگفت انگیزش روی پوست صوتتان میشوید.

شماره تماس:

09170104094

آدرس:

شیراز خیابان لطفعلی خان زند

ایمیل:

creammojeze@gmail.com

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

1 نظر در “عوارض استفاده از کرم تریاک اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *