کرم ضد لک

خواص کرم تریاک گیاهی

کرم تریاک گیاهی

مادرسایت کرم معجزه درباره این محصول برای شما توضیح خواهم داد که  خواص کرم تریاک گیاهی  شامل چه چیز هایی است و چه خواصی دارد و از چه محصولات گیاهی ترکیب شده است با ما همراه باید تا در ادامه بیشتر بریتان توضیح دهم.

کرم تریاک چیست؟

کرم تریاک از مواد های طبیعی و ارگانیک تهیه شده است و  همچنین یکی از ترکیبات مهم این کرم روغن های گیاهی است که در ان استفاده شده است.
از جمله مواد مهمی که در این محصول می توان به آن توجه کرد عصاره ی خشخاش است. خشخاش و شیره ی آن ( تریاک ) خواص دارویی بسیار زیادی دارند که در مصارف و تولیدات پزشکی و دارویی از آن ها استفاده می شود.

خواص کرم تریاک:

  1. شفاف کنندگی پوست:پوست انسان به نور افتاب حساس است و اگر بدون محافظ یعنی همان کرم ضد افتاب در معرض نور خورشید قرار بگیرید دچار افتاب سوختگی مشوید که خیلی از افراد را اذیت میکند ،با استفاده از این کرم رنگ پوستتان برمگردد وباعث شفاف سازی پوست میشود حتما از کرم ضد افتاب بیودرما استفاده کنید تا از سوختگی پوست خوداری کرده باشید.
  2. سفید کنندگی: یکی دیگر از خواص کرم تریاک سفید کنندگی آن است. کرم تریاک را می توانید به عنوان یک کرم روز و شب استفاده کنید.و نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که باید پوستتان را ابرسانی کنید،همچنین در هنگام بیرون رفتن از محیط خانه حتما از ضد افتاب استفاده کنید این کار باعث میشودکه پوستتان روشن شود و از لک و کک و مک ناشی از افتاب در امان بماند.
  3. ضد کک و مک: اگر کک و مک هایتان از سنین پایین همراهتان است هر چقدر قدیمی و طولانی کرم تریاک توانایی درمان این کک و مک ها را دارد. متاسفانه کمتر کرمی یافت می شود که در کنار همه ی فواید بالا بتواند کک و مک را هم نابود کند. یکی دیگر از مزایای کرم تریاک این است که به خوبی از پس کک و مک بر می آید و میتواند کک و مک ها را از بین ببرد.
  4. بستن منافذ پوستی: اما مهمترین تاثیر این کرم  بستن منافذباز پوست است.پوست صورت بر اثر جوش هایی که از نوجوانی رو پوست اشخاص میزند دچار منافذ باز میشود که خوشیختانه کرم تریاک توانسته است این مشکل را حل کند.
  5. خاصیت سفید کنندگی: کرم تریاک از تیرگی پوست صورت به ویژه در میانسالی  پیشگیری میکند و خاصیت پاک کنندگی عمیق به واسطه لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده سطح پوست را دارد.
  6. خاصیت شاداب کنندگی: پیشگیری از پیری زودرس پوست به واسطه افزایش آبرسانی و تقویت تولید سلول‌های جدید پوستی یکی دیگر از خاصیت های این کرم است.
  7. از بین بردن چین و چروک های پوستی :چین و چروک های پوستی را از بین میبرد حتی توانسته است لک ها و چین و چروک های که از قبل هم وجود داشته است را از بین ببرد در هنگام استفاده از سرم حلزون استفاده  کنید تا جوابدهی بالا رود.
  8. از بین برنده تیرگی های تمام نقاط بدن:بخاطر وجود خشخاش در این کرم خاصیت روشن کنندگی دارد که توانسته است تمامی تیرگی های پوست را از بین ببرد.
  9. دارای خاصیت ضد لک وقابلیت از بین بردن لکه های ایجاد شده در سطح پوست:حتی قدیمی ترین لک های پستی را هم از بین میبرد.
  10. از بین برندگی جوش های سطحی و عمقی:
کرم تریاک اصل

کرم تریاک اصل

 

از بین بردن جوش صورت با کرم تریاک گیاهی

کرم تریاک خاصیت ترمیم کنندگی دارد و  توانسته است لکه های ایجاد شده در اثر جوش های صورت را از بین ببرد. با استفاده از این کرم شاهد ازبین رفتن جوش  جای جوش خواهید بود به طوری که بعد از یک دوره استفاده از کرم تریاک، جوش های صورت شما محو خواهند شد.

سخن پایانی

ما در این پست برای شما توضیح جامعی در خصوص کرم تریاک گیاهی داده ایم و خواص کرم تریاک گیاهی را به شما گفتیم.باید بگوییم که شما بعد از یک دوره از استفاده از این سرم شاهد تغییرات شگفت انگیزش روی پوست صوتتان میشوید.

شماره تماس:

09170104094

آدرس:

شیراز خیابان لطفعلی خان زند

ایمیل:

creammojeze@gmail.com

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

یک فکر در مورد “خواص کرم تریاک گیاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *