کرم ضد لک

کرم هشت کاره شمعدانی برای چی خوبه؟

کرم هشت کاره شمعدانی برای چی خوبه؟

کرم هشت کاره شمعدانی

کرم 8 کاره شمعدانی یک کرم مراقبتی برای پوست است که تاثیرات فوق العاده ای روی پوست صورت میگذاد. این کرم توانسته طرفرداران زیادی را در مدت بسیار کوتاهی که وارد بازار شده به خود جلب کند و دلیل آن هم تاثیر گذاری بسیار بالای این کرم بی نظیر است.

خواص کرم شمعدانی هشت کاره

  • ضد لک بودن : خاصیت ضد لک بودن اولین موردی هست که می خواهیم در مورد آن صحبت کنیم. ترکیباتی که در داخل این کرم فوق العاده استفاده شده است از مواد گیاهی موثره خالص تهیه شده و با هم ترکیب شدند که توانسته اند همچین کرمی را تشکیل دهند که با باعث کاهش تولید ملانین در پوست می شود که در نهایت باعث از بین رفتن لک های پوستی می گردد.
  • روشن کنندگی پوست : در این کرم از انواع ویتامین ها استفاده شده که به عنوان یک تغذیه کننده خوب تمام مواد مغذی لازم برای جوانسازی پوست را فراهم می کند  وهمچنین این کرم از تولید رنگدانه های بیشتر  و ملانین جلوگیری می کند چون این موارد باعث تیره شدن پوست می گردد و فقط کافی است که یک دوره از این کرم استفاده کنید و شاهد روشن شدن پوست تا چندین درجه شوید.
  •  ضد جوش : جوش های هورمونی و وجود چربی بیش از اندازه پوست سبب ایجاد جوش می گردد. ترکیبات موجود در این کرم باعث جلوگیری از تشکیل این جوش ها می گردد و همچنین در مواد تشکیل دهنده این کرم از عصاره گل بابونه و چای سبز استفاده شده که از ایجاد باکتری های مضر برای پوست که باعث تشکیل جوش های معمولی و چرکی می شود جلوگیری کرده که در نتیجه سبب شادابی و نشاط پوست می شود.
  •  سفت کننده پوست : برای جلوگیری از شل شدن پوست در این کرم از هسته انگور و عصاره گل بهارنارنج  و ویتامین e  استفاده شده که می تواند سبب افزایش کلاژن سازی و سنتز پروتیین گشته و مراحل بازسازی و جوان کنندگی پوست را سرعت بخشیده و سفت کنندگی و محک شدن پوست را انجام دهد وبرای تثبیت کار این کرم میتوان از سرم حلزون استفاده کرد.
  • کلاژن سازی : مهمترین گزینه برای داشتن پوستی سالم و جوان و جلوگیری از زود پیر شدن پوست کلاژن سازی می باشد. در بدن همه افراد این عمل ساختن کلاژن به صورت کاملا طبیعی تولید می گردد. اما اگر بخواهیم از به وجود آمدن انواع چین و چروک ها جلوگیری کنیم باید مقدار کلاژن را افزایش دهیم تا پوست ما خیلی زود پیر و چروکیده نشود.
کرم شمعدانی

کرم شمعدانی

فواید کرم هشت کاره شمعدانی :

  1. صاف و یک دست کردن پوست صورت
  2. پاکسازی پوست و از بین بردن لک های بارداری و هورمونی
  3. مناسب برای تمامی پوست ها
  4. از بین برنده لک وجوش
  5. بستن منافذ باز پوست
  6. کاهش دادن ملانین پوست صورت
  7. از بین بردن جای جوش قدیمی
  8. فاقد هیدروکینون
مطالب بیشتر  همه چیر درباره سرم جوانساز خاویار ونزن

ایا کرم هشت کاره شمعدانی لایه بردار است؟

خب باید بگوییم این کرم به دلیل ترکیبات گیاهی که دارد ،تاثیر منفی ندارد اما کمی لایه بردار است و توانسته است که پوست شمارا روشن کند و لک و کک ومک صورت را از بین ببرد لایه بردار و ضد لک قوی  مثل صابون شیر الاغ را میتوان در کنارش استفاده کنید.

ایا لک های صورت بعد از درمان ،برمیگردد؟

خیر ،این کرم به خاطر ترکیبات گیاهی اش بدون بازگشت است و جای هیچ نگرانی نیست.شما میتوانید با اطمینان خاطر این کرم را تهیه کنید.

طرز استفاده از کرم هشت کاره شمعدانی 

ابتدا صورت خود را با صابون زرد چوبه  شستشو دهید تا منافذ پوست تمیز باشند.

بهتر است چند دقیقه کف صابون روی پوست بماند و سپس آب کشیده شود.

پوست صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

به اندازه یک نخود از کرم بردارید و به صورت نقطه ای روی تمام صورت بگذارید وبه مدت 5دقیقه ماساژ دهید.

این کرم باید تقریبا7 ساعت روی پوست بماند پس بهتر است شب ها استفاده گردد.

سخن پایانی

ما در این مقاله برای شما توضیح جامعی داده ایم در خصوص کرم هشت کاره شمعدانی،پیشنهاد میکنم که از این کرم استفاده کنید بعد از یک دوره استفاده از این کرم تاثیراتش را روی پوست خود میبینید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *