کرم ضد لک

 کرم ضد جوش بیواکوا برای چی خوبه؟

 کرم ضد جوش بیواکوا برای چی خوبه؟

 کرم ضد جوش بیواکوا

ما در این پست از سایت کرم معجزه برای شما از خواص کرم ضد جوش بیواکوا گفتیم و اینکه اصلا  کرم ضد جوش بیواکوا برای چی خوبه؟ توضیح خواهیم داد،با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر برایتان در این خصوص توضیح دهیم.

تقریبا میتوان گفت همه افراد در یک دوره سنی دچار جوش برروی پوست صورت و یا بدن شده اند و کمتر کسی است که دچار جوش و اکنه نشده . کرم ضد جوش بیوآکوا به کمک شما امده است که از شر مشکلات پوستی خلاص شوید.

کرم ضد جوش بیوآکوا یکی از ملایم ترین کرم های ضدجوش است، و از آن برای درمان آکنه پوست های چرب  استفاده می شود. کرم ضد جوش بیواکو یک محصول فوق العاده برای پوست های حساس است،  با فرمولی که دارد توانسته است به تولید کلاژن و الاستین کمک کنند .

ویژگی های کرم ضد جوش بیوآکوا

کرم ضد جوش بیواکوا برای پوست های چرب و مختلط مناسب می باشد و به از بین بردن جوش های سرسیاه کمک می کند. این کرم خارق العاده دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی است و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند. برای درمان آکنه صورت و از بین بردن انواع جوش ها از جمله جوش های سرسیاه استفاده می شود. اگر پوست شما حساسیت دارد، این کرم ضد جوش علاوه بر از بین بردن جای جوش و لک، به پوست درخشش و شفافیت طبیعی میدهد  یکی از راهکار های جلوگیری از لک استفاده از کرم ضد افتاب بیودرما  در روز است .

مطالب بیشتر  کرم ضد افتاب بیودرماSPF100

 

کرم ضد جوش بیواکوا

کرم ضد جوش بیواکوا

مزایای کرم ضد جوش بیوآکوا

  • از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند.
  • وجود جوش های سرسیاه در پوست را کاهش می دهد.
  • دارای یک تاثیر سریع در از بین بردن آکنه است.
  • پوست را لایه برداری می کند.
  • لکه ها و رنگدانه های پوست را از بین می برد.
  • به کاهش جوش ها کمک می کند.
  • چین و چروک های صورت را بهبود می بخشد.

 

 خواص کرم ضد جوش و لک بیوآکوا

  1. کرم ضدجوش بیواکوا علاوهبر از بین بردن جوش صورت توانسته است که، جای زخم و سوختگی و جای جراحی بارداری را نیز ترمیم کند. البته به درمان کشیدگی پوست و فرورفتگی ناشی از زخم خواهد پرداخت.
  2.  یک آبرسان قوی و مرطوب کننده ی فوق العاده برای پوست به شمار می رود.
  3. از طرفی دیگر مصرف این کرم ضد لک و ضد جوش تنظیم شدن مقدار چربی پوست را به دنبال دارد. پس بعد از مصرف آن پوست شما نه زیاد خشک خواهد شد و نه اینکه کاملا چرب می شود. بلکه میزان چربی آن در حد تعادل باقی می ماند.
  4. روشن شدن و تنطیم رنگ پوست نیز از دیگر مزایای استفاده از این محصول هستند. بنابراین بعد مصرف آن و طی کردن دوره ی خود رنگدانه های پوستی شما اصلاح خواهند شد و به کمک پاکسازی کردن سطح آن در آخر پوستی کاملا شفاف و شاداب و سفید و تمیز را برایتان به وجود می آورد.

 ترکیبات کرم ضد جوش بیواکوا

کلاژن

آربوتین

عصاره دانه خیار

زوغن زیتون

روغن جوجوبا

ویتامین E

مطالب بیشتر  کرم ضد چروک حلزون

نحوه استفاده از کرم ضد جوش بیواکوا

ابتدا صورت خود را با اب شستشو دهید تا منافذ پوست تمیز باشند. صابون زرد چوبه صندل با کارایی که دارد گذینه مناسبی برای شستشوی صورت است.

پوست صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.

به اندازه یک نخود از کرم بردارید و به صورت نقطه ای روی تمام صورت بگذارید وبه مدت 5دقیقه ماساژ دهید.

این کرم باید تقریبا7 ساعت روی پوست بماند پس بهتر است شب ها استفاده گردد.

سخن پایانی

ما در این مقاله برای شما توضیح جامعی داده ایم در خصوص  کرم ضد جوش بیواکوا ،پیشنهاد میکنم که از این کرم استفاده کنید بعد از یک دوره استفاده از این کرم تاثیراتش را روی پوست خود میبینید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *