کرم ضد لک

کرم ضدلک زعفران

کرم ضدلک زعفران

کرم ضدلک زعفران

داشتن پوست ایده‌آل حق شماست. در طول زندگی، پوست تمام انسان‌ها تحت تأثیر تغییرات داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. اما روش مراقبت از پوست از نوع پوست خود به مراتب مهمتر است. بنابراین، با تکیه بر چندین دهه تحقیق و تجربه، راه‌حل‌های موثر و نوآورانه‌ای برای مراقبت از پوست ارائه شده.ما در این پست میخواهیم شما را با کرم ضدلک زعفران اشنا کنیم.پس در ادامه با کرم معجره همراه باشید تا اطلاعات دقیقی را در رابطه با این محصول در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی و برسی کرم ضدلک زعفران

لکه‌های تیره که روی پوست به‌وجود می‌آیند، ابتدا به دلیل جوش و آکنه، و جوش‌های سرسیاه بوجود می‌آیند. درصد لکه‌های تیره ممکن است با قرارگرفتن زیاد در معرض نور خورشید، افزایش یابد.

در شرایط دوم، کک و مک نیز یک عامل است، که به معنای ماکولهای کوچک قرمز یا قهوه‌ای روشن می‌باشد. این ماکولها بر اثر تعامل پوست با نور خورشید بوجود آمده و در ماه‌های زمستان کاهش می‌یابند.

در درجه‌ی سوم، به دلیل مشکلات هورمونی، دوران بارداری یا مشکلات کبد، پوست با لکه‌های تیره مواجه می‌شود. به‌طور مثال، ملاسما یا ماسک حاملگی که ناشی از افزایش رنگدانه پوست در زنان با پیش‌زمینه ژنتیکی است، صورت و گردن را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بنابراین، استفاده از یک کرم مناسب که قادر به کاملاً برطرف کردن تمامی این لکه‌های تیره است، می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.این محصول با مکانیسم خاصی که دارد، علاوه بر برطرف کردن لکه‌های قهوه‌ای پوست، از بوجود آمدن لکه‌ها پیشگیری می‌کند. بدون حاوی هیدروکینون است و بنابراین برای انواع پوست مناسب است. همچنین، با خاصیت روشن کنندگی پوست‌های کدر و با توانایی لایه‌برداری حرفه‌ایی، به بازسازی سلولی پوست کمک می‌کند و به تدریج لکه‌ها را از بین می‌برد و چین و چروک‌ها را رفع می‌کند.

مطالب بیشتر  کرم ضدلک گلدن کویین

کرم زعفرانی حاوی عصاره آبی زعفران است که به دلیل خواص ضدالتهابی و خاصیت پاک‌کنندگی بالا، به سلامت پوست شما کمک می‌کند. همچنین، با افزایش گردش خون در لایه‌های سطحی پوست، از پیری، چروک شدن و افتادگی آن جلوگیری می‌کند. مواد موثره موجود در این کرم، علاوه بر مهار آنزیم تیروزیناز و کاهش تولید ملانین، به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی خود، قادر به جلوگیری از اکسیداسیون چربی‌ها، پروتئین‌ها و ایجاد رنگدانه‌های لیپوفوسکین در سلول‌های پوست می‌باشند. همچنین، به برقراری تعادل در تولید بیش‌ازحد سبوم (چربی پوست) و جلوگیری از ایجاد جوش‌گاه (آثار جوش) کمک می‌کند.

کرم ضدلک زعفران

زعفران:

زعفران به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان‌ها، می‌تواند به درمان لکه‌های تیره پوست کمک کرده و باعث روشن و سفیدتر شدن رنگ پوست شود. همچنین، زعفران خاصیت تصفیه و پاکسازی پوست را داراست. دارای خواص ضد باکتریایی بوده و در درمان آکنه بسیار مفید است.

ویژگی ها:

  • کاهش لکه‌های تیره، ناشی از جوش، تعریق به خورشید، حاملگی و…
  • افزایش درخشش و روشنایی پوست
  • صاف کننده و کاهنده چین و چروک ها
  • افزایش تنش و لیفت پوست
  • فاقد مواد هیدروکینون
  • محافظ پوست در برابر آسیب رادیکال های آزاد

ترکیبات:

  • عصاره آبی زعفران
  • گلیسرین
  • تری اتانول آمین

روش مصرف:

ابتدا، محل مورد نظر را با صابون یا محلول غیرالکلی شستشو دهید و آن را خشک کنید. سپس، مقدار مناسبی از کرم زعفران رپلر را روی محل مورد نظر بمالید و به مدت 3 تا 4 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید. این روند را دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار شب تکرار کنید. در هنگام استفاده، از تماس با اطراف چشم‌ها خودداری کنید.

مطالب بیشتر  صابون شراب تریاک

شرایط نگهداری:

محصول را در یک مکان خشک و خنک قرار داده و از دسترس کودکان دور نگهدارید.

 

کرم ضدلک زردچوبه

بهترین کرم برای ضد لک صورت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *