کرم ضد لک

کرم ضدلک گلدن کویین

کرم ضدلک گلدن کویین

کرم ضدلک گلدن کویین

کرم گلدن کویین از بهترین کرم‌هایی است که برای از بین بردن تیرگی‌ها، لک‌ها و جوش‌ها یا جای جوش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کرم تاثیرگذاری فوق‌العاده‌ای دارد که به همین دلیل مورد علاقه و محبوبیت قرار گرفته است.اگر میخواهید اطلاعات بیشتر و دقیق تری راجب این محصول به دست اورید پس با کرم معجزه همراه شوید.

معرفی و برسی کرم گلدن کویین

کرم گلدن کویین اصل Golden Queen به همراه صابون زردچوبه قابل استفاده در شب‌ها است و صبح بعد از بیدار شدن به راحتی قابل شستشو است. صابون زردچوبه که همراه این کرم ارسال می‌شود، یک اشانتیون است و قابلیت استفاده اختیاری دارد. با این حال، برخی افراد با استفاده از این صابون، ممکن است تاثیر بیشتری از کرم گلدن کویین روی پوست خود مشاهده کنند.

همچنین توجه کنید که دو نوع کرم گلدن کویین وجود دارد. یک نوع آن به عنوان کرم کاسه‌ای شناخته می‌شود و دیگری که دارای یک قوطی مشکی رنگ است و در تصاویر قابل تشخیص است، به عنوان کرم با قوطی مشکی معروف است. شما می‌توانید در زمان خرید، هر کدام را که می‌خواهید انتخاب کنید، اما شهرت اصلی به کرم نوع کاسه‌ای تعلق دارد و مصرف‌کنندگان آن راضی‌تر هستند. قدمت تولید آن نیز به چند سال قبل از نمونه با قوطی مشکی برمی‌گردد. تاثیرات و کاربردهای هر دو مدل یکسان است اما مدل کاسه‌ای پرطرفدارتر و محبوبتر است.

کرم ضدلک گلدن کویین

تاثیرات کرم گلدن کویین اصل عبارتند از:

  1. از بین بردن جوش‌های مختلف که به دلیل عواملی مانند ژنتیک، آلودگی هوا، خوراکی و غیره ایجاد می‌شوند.
  2.  پاک کننده جای جوش و لکه‌های باقیمانده پس از آکنه‌ها روی پوست.
  3. کاهش لک‌های مختلف که به دلیل عواملی مانند سوختگی از آفتاب، دوران بارداری و غیره ایجاد می‌شوند.
  4.  بهترین محصول برای روشن کردن و جوان‌سازی پوست.
  5.  تقویت و تنظیم کننده پوست‌های لاغر و دارای افتادگی که به زیبایی بیشتر کمک می‌کند.
  6.  تامین رطوبت کافی و مناسب برای پوست.
  7.  و غیره…

مدت زمان تاثیرگذاری کرم گلدن کوئین؟

این سوال به یک پاسخ قطعی و مشخص قابل تعیین نیست؛ زیرا هر فردی ویژگی‌های ژنتیکی و ساختار پوست متفاوتی دارد و نمی‌توان انتظار داشت که هر کرمی برای هر فردی به همان شکلی تاثیر بگذارد که برای دیگران داشته است. بطور معمول، بیشترین تعداد افرادی که از این کرم استفاده کرده اند، حدود 7 تا 10 روز طول کشیده تا اثرات کرم را بر روی پوستشان مشاهده کنند. البته این زمان ممکن است برای برخی افراد کوتاه‌تر یا برخی دیگر طولانی‌تر باشد. بنابراین، همچنین نمی‌توان انتظار داشت که تمامی افراد اثر یکسانی را از این کرم یا کرم‌های ضد لک معروف مانند Beauty Cream Dove داشته باشند.

آیا در صورت عدم استفاده پس از مدتی تاثیرات کرم از بین می‌رود؟

پاسخ به این سوال نیز مانند سوال قبلی قابل تعیین و قطعی نیست؛ زیرا هر فردی و هر مورد استفاده از این کرم (مانند درمان لک، جوش و تیرگی‌ها و غیره) با دیگران تفاوت دارد و تا زمان تست آن، تاثیرات دقیق آن را نخواهید دانست. به عنوان مثال، لکهای پوستی شخص ممکن است ناشی از آفتاب‌سوختگی باشد، در حالی که لکهای فرد دیگر به دلیل بارداری یا مصرف مواد غذایی خاص یا آلودگی هوا ایجاد شده باشد. همین اصول در مورد جوش و جای جوش نیز صدق می‌کند. بنابراین، تنها با استفاده و تست کرم می‌توان به تاثیرات دقیق آن بر روی پوست پی برد.

عوارض استفاده از کرم گلدن کوئین چیست؟

تا کنون، ما هیچ گزارشی از مشتریانی که عوارضی از استفاده صحیح یا بدون حساسیت به این کرم داشته باشند دریافت نکرده‌ایم. شهرت و محبوبیت این کرم به میزان زیادی نشان می‌دهد که تاکنون هیچ عوارضی روی پوست مشاهده نشده است. همچنین توصیه می‌شود که کرم گلدن کوئین را همزمان با کرم‌هایی با ویژگی‌ها و عملکرد مشابه استفاده نکنید. اگر تا قبل از استفاده از این کرم از یک کرم مشابه استفاده کرده‌اید، بهتر است حداقل یک ماه بین استفاده از این کرم و کرم قبلی بگذرد.

مطالب بیشتر  ایا صابون شراب قرمز ضد لک است؟

 

کرم ضدلک حسن ترک

بهترین کرم برای ضد لک صورت

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *