کرم ضد لک

ویژگی های کرم تریاک

کرم تریاک گیاهی

مادرسایت کرم معجزه درباره این محصول برای شما رفع سیاهی دور چشم با کرم تریاک توضیح خواهم داد و اینکه از چه محصولات گیاهی ترکیب شده است و چه خواصی داردبا ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر بریتان توضیح دهم.

کرم تریاک چیست؟

کرم تریاک از مواد های طبیعی و ارگانیک تهیه شده است و  همچنین یکی از ترکیبات مهم این کرم روغن های گیاهی است که در ان استفاده شده است.
از جمله مواد مهمی که در این محصول می توان به آن توجه کرد عصاره ی خشخاش است. خشخاش و شیره ی آن ( تریاک ) خواص دارویی بسیار زیادی دارند که در مصارف و تولیدات پزشکی و دارویی از آن ها استفاده می شود.

خواص کرم تریاک:

  1. شفاف کنندگی پوست:پوست انسان به نور افتاب حساس است و اگر بدون محافظ یعنی همان کرم ضد افتاب در معرض نور خورشید قرار بگیرید دچار افتاب سوختگی مشوید که خیلی از افراد را اذیت میکند ،با استفاده از این کرم رنگ پوستتان برمگردد وباعث شفاف سازی پوست میشود.
  2. سفید کنندگی: یکی دیگر از خواص کرم تریاک سفید کنندگی آن است. کرم تریاک را می توانید به عنوان یک کرم روز و شب استفاده کنید.و نکته ای که باید به ان توجه داشته باشید این است که باید پوستتان را ابرسانی کنید،همچنین در هنگام بیرون رفتن از محیط خانه حتما از ضد افتاب استفاده کنید این کار باعث میشودکه پوستتان روشن شود و از لک و کک و مک ناشی از افتاب در امان بماند.
  3. ضد کک و مک: اگر کک و مک هایتان از سنین پایین همراهتان است هر چقدر قدیمی و طولانی کرم تریاک توانایی درمان این کک و مک ها را دارد. متاسفانه کمتر کرمی یافت می شود که در کنار همه ی فواید بالا بتواند کک و مک را هم نابود کند. یکی دیگر از مزایای کرم تریاک این است که به خوبی از پس کک و مک بر می آید و میتواند کک و مک ها را از بی ببرد.
  4. بستن منافذ پوستی: اما مهمترین تاثیر این کرم  بستن منافذباز پوست است.پوست صورت بر اثر جوش هایی که از نوجوانی رو پوست اشخاص میزند دچار منافذ باز میشود که خوشیختانه کرم تریاک توانسته است این مشکل را حل کند حتی صابون شیر الاغ هم برای از بین بردن منافذ باز و جوش سرسیاه مفید است.
  5. خاصیت سفید کنندگی: کرم تریاک از تیرگی پوست صورت به ویژه در میانسالی  پیشگیری میکند و خاصیت پاک کنندگی عمیق به واسطه لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده سطح پوست را دارد.
  6. خاصیت شاداب کنندگی: پیشگیری از پیری زودرس پوست به واسطه افزایش آبرسانی و تقویت تولید سلول‌های جدید پوستی یکی دیگر از خاصیت های این کرم است.
  7. از بین بردن چین و چروک های پوستی :چین و چروک های پوستی را از بین میبرد حتی توانسته است لک ها و چین و چروک های که از قبل هم وجود داشته است را از بین ببرد.
  8. از بین برنده تیرگی های تمام نقاط بدن:بخاطر وجود خشخاش در این کرم خاصیت روشن کنندگی دارد که توانسته است تمامی تیرگی های پوست را از بین ببرد.
  9. دارای خاصیت ضد لک وقابلیت از بین بردن لکه های ایجاد شده در سطح پوست:حتی قدیمی ترین لک های پستی را هم از بین میبرد.
مطالب بیشتر  کرم کلاژن ساز برای جای جوش

ویژگی های کرم تریاک

از اصلی ترین و برجسته ترین ویژگی های کرم روشن کننده پوست تریاک می توانیم به خاصیت شفاف کنندگی و روشن کنندگی پوست اشاره کنیم. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این محصول گیاهی خاصیت درمانی نیز دارد چرا که می تواند آفتاب سوختگی و لکه های ایجاد شده بر روی پوست را که در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید تشکیل شده اند را به صورت کامل درمان و برطرف کند و آن ها را بر روی پوست کم کم محو سازد.

همچنین این محصول را می توانید به عنوان کرم شب و روز مورد استفاده قرار دهید ولی باید این نکته را هرگز فراموش نکنید که در هنگام استفاده آن پوست خود را در معرض نور خورشید قرار ندهید یا از کرم ضد افتاب بیو درما استفاده کنید. بجز این موارد نام برده شده قدرت سفید کنندگی فوق العاده ی آن را باید از دیگر ویژگی های این کرم تریاک به شمار آورد.
برخی از ویژگی‌های کرم تریاک عبارتند از:

  1. آبرسانی: کرم تریاک قابلیت آبرسانی و مرطوب‌کنندگی بالایی دارد که میتواند پوست را نرم و لطیف کند.
  2. تغذیه پوست: تریاک حاوی مواد مغذی از جمله ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به پوست شما کمک می‌کند تا سالم و سرشار از مواد غذایی باشد.
  3. ضد التهابی: تریاک دارای خاصیت ضد التهابی است که می‌تواند در کاهش التهابات و حساسیت‌های پوست کمک کند.
  4. تسکین دهنده: این کرم می‌تواند احساس تسکین و آرامش را به پوست ارائه دهد و در کاهش احساس خشکی و ترشح چربی پوست موثر باشد.
  5. بهبود ظاهر چین و چروک: مصرف منظم کرم تریاک ممکن است به بهبود ظاهر چین و چروک‌های ریز و درشت روی پوست کمک کند.
  6. روشن کنندگی پوست: تریاک می‌تواند بهبود رنگ پوست و روشنایی آن را افزایش دهد.
مطالب بیشتر  چگونه کرم معجزه اصل را تشخیص دهیم؟

کار اصلی کرم تریاک

کار اصلی کرم تریاک لایه برداری و رفع کک و مک و همچنین آفتاب سوختگی می باشد. البته با توجه به تجربه ی مشتریان در مورد استفاده از این محصول، برای رفع جوش هم گزینه ی خوبی بوده است.

از بین بردن جوش صورت با کرم تریاک گیاهی

کرم تریاک خاصیت ترمیم کنندگی دارد و  توانسته است لکه های ایجاد شده در اثر جوش های صورت را از بین ببرد. با استفاده از این کرم شاهد ازبین رفتن جوش  جای جوش خواهید بود به طوری که بعد از یک دوره استفاده از کرم تریاک، جوش های صورت شما محو خواهند شد.

سخن پایانی

ما در این پست برای شما توضیح جامعی در خصوص کرم تریاک گیاهی داده ایم و خواص کرم تریاک گیاهی را به شما گفتیم.باید بگوییم که شما بعد از یک دوره از استفاده از این سرم شاهد تغییرات شگفت انگیزش روی پوست صوتتان میشوید.

همین حالا الفا اسلیم را امتحان کنید تا به ارزوی خود وتناسب اندام برسید.

شماره تماس:

09170104094

آدرس:

شیراز خیابان لطفعلی خان زند

ایمیل:

creammojeze@gmail.com

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *