کرم ضد لک

روش تشخیص کرم تریاک اصلی با تقلبی

کرم تریاک گیاهی

کرم تریاک یک کرم گیاهی با عصاره ی خشخاش و شیره ی آن ( تریاک ) است. این کرم چند کاره که خاصیت روشن کنندگی، شفاف کنندگی، ضد جوش، پاک کننده جوش های سر سیاه، لک ها و در سفید کنندگی سیاهی دور چشم و چروک های تازه به خوبی عمل کرده است.

کرم تریاک با وجود این که به تازگی وارد بازار شده ولی نظر بسیاری از استفاده کنندگان را به خود جلب کرده است چون کاملا گیاهی می باشد و برای همه ی پوست ها از جمله چرب، خشک، معمولی و حساس کاربرد دارد و در همه ی فصول سال می توان کرم تریاک را به کار برد و همواره با استفاده از کرم تریاک پوستی تمیز، روشن و بی عیب و نقص خواهید داشت.

کرم تریاک اصل چه تاثیری روی پوست صورت میگذارد؟

  • مرطوب کننده قوی برای پست صورت است
  • تغذیه پوست
  • ضد التهاب و آرامش بخش
  • تقویت و لایه‌بندی پوست
  • پوست صورت را روشن و شاداب میکند
  • چین و چروک را از بین میبرد

فواید استفاده از کرم تریاک چیست ؟

کرم تریاک خاصیت لایه برداری داردکه باعث شده که بر روی تمام پوست تاثیر بگذارد وپوست را لایه برداری کند . با این روش تمام قسمت هایی که کرم بر روی آن ها استفاده شود روشن و شفاف می شوند . این لایه برداری به مرور زمان و در کمتر از 1 هفته می تواند لکه های سطحی پوست را از بین ببرد .دقت داشته باشید در زمان استفاده از این کرم حتما به صورت یکدست بر روی تمام سطح پوست بزنید تا زمانی که پوست را لایه برداریمیکند یکنواخت باشد و در زمان استفاده کرم ضد افتاب بیودرما را استفاده کنید.

روش تشخیص کرم تریاک اصلی با تقلبی

کرم تریاک اصلی دارای هیچ گونه هولگرامی نیست ، پس اگر جایی شنیدید یا دید یا خواندید که کرم تریاک اصلی دارای هولگرام اورجینال است باور نکنید . این هولگرام ها را از چاپخانه های اطراف منزل تان هم می توانید با کمترین قیمت خریداری کنید .
کرم تریاک اصلی قوطی مشکی رنگ دارد که کلمه TARYAK به صورت برجسته روی آن درج شده است .
مواد داخل قوطی کرم تریاک اصلی در مدل کاسه ای سفید و در مدل دایره ای پهن کمی مایل به رنگ کرم است.

خرید تریاک از منابع قانونی و قابل اعتماد مانند داروخانه‌ها و شرکت‌های معتبر دارویی بسیار مهم است. در صورتی که تریاک را از منابع غیرقانونی یا نامشخص تهیه کرده‌اید، احتمال بالایی وجود دارد که با کرم تقلبی روبرو شده باشید.

توجه به بسته‌بندی کرم تریاک نیز می‌تواند مفید باشد. بسته‌بندی اصلی معمولاً حاکمیت و حرفه‌ایت بیشتری دارد و با کیفیت تر است. برچسب‌ها، شماره‌های دستکاری نشده و اطلاعات صحیح را باید داشته باشند.

کرم تریاک اصلی معمولاً دارای ظاهری یکنواخت و همگن است. رنگ، قوام و بوی آن باید ثابت و مشخص باشد. اگر در ظاهر کرم تغییرات قابل توجهی مشاهده کنید، احتمالاً با تریاک تقلبی سر و کار دارید.

تجربه شخصی شما نیز می‌تواند به شما در تشخیص تریاک تقلبی کمک کند. اگر تریاکی که در گذشته مصرف کرده‌اید با کرم فعلی کاملاً متفاوت است، باید مشکوک باشید.

طرزاستفاده از کرم تریاک اصل

  1. شب ها یک ساعت قبل از خواب، صورت خود را بصورت کامل با اب ولرم شستشو دهید.
  2. سپس باصابون تریاک صورتتان را بشویید.
  3. و به مدت 5 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید.
  4. تا پوست بصورت کامل تمیز شود.
  5. سپس صورت خود را شسته
  6. و بعد صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید.
مطالب بیشتر  کرم ضدلک خاویار لدورا

کرم تریاک بعد از چه مدتی جواب می دهد؟

زمان جواب دهی کرم تریاک گیاهی بر روی پوست به نوع مشکل پوست شخص بستگی دارد،زمان جوابدهی کرم تریاک بسته به نوع و رنگ پوست فرد متفاوت است. حتما قبل از استفاده از این کرم نوع جنس پوست خود را تشخیص دهید تا جوابدهی کرم بالا رود.

سخن پایانی

ما در این پست برای شما توضیح جامعی در خصوص کرم تریاک گیاهی داده ایم و اینکه روش تشخیص کرم تریاک اصلی با تقلبی را به شما گفتیم.باید بگوییم که شما بعد از یک دوره از استفاده از این کرم شاهد تغییرات شگفت انگیزش روی پوست صوتتان میشوید.

شماره تماس:

09170104094

آدرس:

شیراز خیابان لطفعلی خان زند

ایمیل:

creammojeze@gmail.com

 

 

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *