کرم ضد لک

سرم حلزون لایکو

سرم حلزون لایکو

سرم حلزون لایکو

حلزون هنگام حرکت، یک مواد لزج به نام “Slime” را ترشح می‌کند که غنی از پروتئین، آنتی‌اکسیدان، و هیالورونیک اسید است. این ماده لزج باعث می‌شود که حلزون از عفونت و التهاب جلد جلوگیری کند. دانشمندان با مطالعات بر روی این موکوس، متوجه شدند که این ماده حاوی کلاژن و الاستین نیز است و از آن در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بهره‌برداری گسترده‌ای می‌شود. به عبارت دیگر، سرم حلزون لایکو  از این ماده ارزشمند برای تحول و جوانسازی پوست بهره می‌برند.

با کرم معجزه همراه شوید تا مطالب بیشتر و مفیدتری در این زمینه اشنا شوید.

معرفی سرم طلا و حلزون LAIKOU

زمان به عنوان یکی از مفاهیم فیزیکی، یک مقوله ای است که از آن نمی توان به سادگی گذشت. زیرا زمان و مکان مانند کلافی هستند که با یکدیگر تنگ‌تنگ بافته شده‌اند و از یکدیگر جدا نمی‌شوند. البته لازم به ذکر است که این مفهوم در زمان حال صادق است و در آینده ممکن است به دلیل پیشرفت‌های تکنولوژی، قوانین آن نیز تغییر کند!

انسان‌ها نیز همچون سایر موجودات، در دام زمان گرفتار شده‌اند. با پیشروی سن، چین و چروک‌ها به طور تدریجی در صورت و سایر نقاط پوست بدن ظاهر می‌شوند و پوست با خطوط ریز و درشتی مواجه می‌شود. به منظور پیشگیری و کاهش این فرآیند، متخصصان ما به شما سرم صورت LAIKOU را توصیه می‌کنند. این سرم با استفاده از عصاره غنی و ارگانیک حاصل از ذرات اتمی طلا و مخاط حلزون فرآوری شده است.

مطالب بیشتر  صابون شراب قرمز

لایکو با انجام تحقیقات شامل بررسی پوست خانم‌ها و بهره‌گیری از ترکیبات گیاهی و منحصر به فرد، محصولی ویژه به نام “سرم طلا و حلزون” را در بازار معرفی کرده است. این محصول دارای مزایای مهمی برای جوانسازی پوست می‌باشد، از جمله:

– کاهش تاثیرات پیری پوست و کندی روند آن
– دارای خواص سفیدکننده و روشن‌کننده
– تأمین آب مورد نیاز پوست و جلوگیری از تشکیل چین و چروک
– تغذیه عمقی پوست و افزایش الاستیسیته آن

ترکیبات موجود در سرم طلا و حلزون لایکو بدون حاوی مواد حساسیت‌زا بوده و از مواد طبیعی با توانائی بالا در جوانسازی پوست تشکیل شده است. ترشحات حلزون به همراه پروتئین‌ها و ویتامین‌های ارزشمند موجود در این محصول به افزایش سفتی و استحکام پوست کمک می‌نمایند.

سرم حلزون لایکو

مشخصات سرم حلزون لایکو طلا

– افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
– ترمیم و بازسازی پوست
– اثر تسکین‌دهنده
– مناسب برای انواع پوست
– مرطوب‌کننده و نرم‌کننده پوست
– افزایش سفتی و استحکام پوست
– حاوی عصاره حلزون
– تأمین آب پوست
– حجم: 17 میلی‌لیتر

ترکیبات سرم حلزون و طلا لایکو

سرم حلزون و طلا لایکو با خصوصیات منحصر به فرد خود، خالی از مواد حساسیت‌زا بوده و محتوای طبیعی با توانایی بالا در جوانسازی پوست دارد. ترشحات حلزون به همراه پروتئین‌ها و ویتامین‌های ارزشمند موجود در این محصول به افزایش سفتی و استحکام پوست کمک می‌کنند.

نحوه استفاده از سرم حلزون لایکو:

پس از تمیزکردن پوست صورت، مقدار مناسبی از سرم صورت حلزون و طلا LAIKOU را بر روی پوست تمیز صورت و گردن خود اعمال کرده و با استفاده از انگشتان خود آن را به دقت ماساژ دهید تا به خوبی در پوست جذب شود.

مطالب بیشتر  سرم خاویار برای چی خوبه؟

رفع سیاهی دور چشم با کرم تریاک

تغذیه پوستتان را نیز به کرم شیر گاو ایمیجز بسپارید

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *