کرم ضد لک

سرم حلزون لانبنا

سرم حلزون لانبنا

سرم حلزون لانبنا Lanbena، حاوی هیالورونیک اسید و ترشحات حلزون است که دارای قابلیت آبرسانی بالا می‌باشد. این محصول اثرات مثبتی بر روی پوست دارد، از جمله رفع جوش و قرمزی مناسب برای انواع پوست ،افزایش رطوبت پوست صورت ،جلوگیری از ایجاد التهاب در پوست.کرم معجزه را همراهی کنید تا مطالب بیشتر و دقیق تری را در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی سرم هیالورونیک اسید و حلزون لانبنا:

این محصول دارای ترکیبات ضروری مانند هیالورونیک اسید و حلزون می‌باشد که تاثیرات متعددی بر روی پوست دارد. این سرم:

– خطوط ریز را کاهش می‌دهد.
– از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.
– بهبود پوستی که شل شده است را ایجاد می‌کند.
– پوست را لیفت می‌دهد و مرطوب می‌سازد.
– از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

این سرم تمامی نیازهای رطوبتی پوست را برآورده می‌کند و مواد موجود در ترشح حلزون و سدیم هیالورونات به پوست اضافه شده تا جوان‌سازی، تغذیه و لیفت پوست را تقویت کند. همچنین این سرم، پوست را محکم می‌کند و به تقویت پوست کمک می‌کند و همزمان به حفظ آب در لایه‌های بالایی پوست کمک می‌کند.

این محصول با ترکیبات فعال خود، پوست را سفید می‌کند و می‌تواند مشکلاتی مانند کک و مک را کاهش دهد. به واسطه مزایای ضدپیری این سرم، خطوط ریز، چین و چروک‌ها، سیاهی و تیرگی پوست، تغییر رنگ پوست و یکدست کردن رنگ پوست را کاهش می‌دهد. با استفاده از این سرم هیالورونیک اسید، تفاوت محسوسی در پوست خود خواهید دید و پوستی نرم، صاف و شفاف خواهید داشت.

مطالب بیشتر  راز زیبایی با کرم معجزه اصل

این محصول کاملاً طبیعی و ارگانیک است و بهترین راه حل برای تسکین مشکلات پوستی از جمله خشکی پوست و وجود لک و کک و مک است. پوست شما نیاز به مراقبت نقطه‌ای و مرطوب‌کننده دارد و این سرم می‌تواند به شما پوستی محکم و جوان را هدیه دهد.

سرم حلزون لانبنا

ترکیب اصلی این محصول هیالورونیک اسید است

هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی و بسیار قوی در جذب و حفظ رطوبت پوست محسوب می‌شود. هیالورونیک اسید توانایی جذب آب به مقدار چندین برابر از وزن خود را دارد و این آب را به سلول‌های پوست منتقل می‌کند. بنابراین، این محصول به ویژه برای افرادی که با خشکی پوست مبارزه می‌کنند یا به دنبال راهی برای تامین رطوبت مورد نیاز پوست خود هستند، بسیار مناسب است.

این محصول به طور خاص برای حل مشکلات ناشی از کمبود رطوبت ترکیب شده و باعث می‌شود پوست شما مرطوب و برجسته باقی بماند. با مداوم استفاده از سرم هیالورونیک اسید لانبنا، رطوبت رسانی به پوستتان ادامه می‌دهید، لایه حفظ رطوبت پوستتان را تقویت کرده و تسکین و ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده را انجام می‌دهید. در نتیجه، پوستی سالم، روشن و مرطوب خواهید داشت.

استفاده مداوم از سرم هیالورونیک اسید لانبنا می‌تواند علائم پیری را تاخیر دهد و از ایجاد چین و چروک جلوگیری کند، همچنین منافذ باز پوست را تنگ تر کند. این سرم همچنین میزان رطوبت و چربی پوست را کنترل می‌کند.

ویژگی های سرم هیالورونیک اسید لانبنا Lanbena:

سرم هیالورونیک اسید لانبنا Lanbena به اندازه 15 میلی‌لیتر، حاوی هیالورونیک اسید و ترشحات حلزون می‌باشد. این محصول دارای ویژگی‌های زیر است:

مطالب بیشتر  کرم ضد چروک حاوی ویتامین سی

– اثر جوان‌کننده و مرطوب‌کننده
– درمان کننده جوش و قرمزی
– توانایی آبرسانی به پوست
– اثر ضدپیری

این سرم  مناسب برای انواع پوست‌ها است. این سرم هیالورونیک توانایی افزایش رطوبت پوست صورت را دارا بوده و از ایجاد التهاب در پوست جلوگیری می‌کند.

روش استفاده از سرم هیالورونیک اسید لانبنا :

1. ابتدا پوست صورت خود را به دقت تمیز کنید.

2. مقدار معقولی از سرم را روی مناطق مورد نیاز پوست صورتتان بریزید.

3. با حرکات آرام و از پایین به بالا و از داخل به خارج، پوست صورتتان را ملایماً ماساژ دهید.

4. برای جذب بهتر مواد موجود در سرم، از کف دستان خود برای ماساژ پوست صورت استفاده کنید.

شرایط نگهداری از این محصول:

1. محصول را در مکانی خشک و خنک نگهدارید.
2. از قرار گرفتن محصول در معرض نور مستقیم خورشید پرهیز کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *