کرم ضد لک

کرم وایت رز اصلی

کرم وایت رز اصلی

کرم وایت رز اصلی

  1. کرم وایت رز پلاس اصل با این مشخصات بخرید و از نمونه های فیک خودداری کنید یک جعبه کرم طرح گل حتما برجسته باشه دوم درب ظرف طرح گل نوشته white rose  با رنگ مشکی و نوشته Beauty cream طلایی باشه سوم فروشگاه معجزه اصلی این کرم تهیه کنید.ساخت شرکت گامنو است.

خرید صابون زردچوبه صندل

خرید ضد آفتاب وکالی بی رنگ

توجه: دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا و ایتا واتساپ این شماره (09170104094) انجام بدین ثبت سفارش کنید.

  1. مشخصات:
  2. کرم ضد لک و ضد جوش وایت رز اصلی
  3. آنتی باکتریال فوق العاده قوی
  4. جوانساز پوست
  5. آبرسان قوی پوست
  6. رفع جوش و آکنه
  7. رفع لکه دور چشم
  8. رفع لکه های پوستی
  9. روشن کننده طبیعی پوست
  10. از بین بردن سلول های پوستی مرده

سوال خیلی از افراد آیا بعد از قطع کرم پوست دوباره به حالت اول برمیگردد؟

توضیحات: خیر به هیچ عنوان مگر این که مشکلات کلیه یا هورمونی (کبد) وجود داشته باشد و درمان نشده باشد و با استفاده کرم مشکل لک پوست شما رفع شود ولی به واسطه مشکل کبدی دوباره لک ها ایجاد شوند. پس پیش از استفاده از کرم وایت رز و یا هر کرم ضدلک حتما ابتدا از سلامتی خود مطمئن شوید. و یک نکته بسیار مهم سعی کنید کرم را به یک باره قطع نکنید و کم کم مصرف آن را پس از درمان کم کنید.

کرم وایت رز اصلی

کرم وایت رز اصلی

کرم وایت رز اصلی یا کرم گل رز سفید یک کرم همه کاره می باشد که که باعث میشوود پس از استفاده از آن تجربه متفاوتی را احساس کنید. از بین ردن لک های ناشی از بارداری یا لک هایی که بر اثر مشکلات کبدی و گوارشی ایجاد شده است را به آسانی از بین ببرید و پوستی سالم داشته باشید برای پوست های آفتاب سوخته و کک و مک نیز نیازی نیست به دنبال محصولات مختلفی باشید و کافیست از این محصول برای درمان استفاده کنید

مطالب بیشتر  بهترین آبرسان نوتروژینا در بازار کدام است

روشن کننده و جای ضد جوش

تیرگی اطراف چشم و جای جوش و آکنه باعث می شود زیبایی شما کمتر شده و پوست ناهمواری داشته باشید رفع تیرگی اطراف چشم، تیرگی پوست، و پاک سازی پوست از سلول های مرده به همراه رفع آکنه، انواع جوش چرکی، سر سفید و سر سیاه را می توانید با کرم وایت رز سفید تجربه کنید ترکیبات آنتی باکتریالی این کرم شما از شما در برابر ایجاد بسیاری از مشکلات پوستی جلوگیری به عمل می آورد.

جوان سازی پوست

داشتن پوست جوان آرزوی خیلی از خانمها و اقایون است و از این رو این محصول در خود ترکیباتی دارد تا در جوان سازی پوست به شما کمک کند. کلاژن ها رشته های پروتئینی هستند که در جوان سازی و خاصیت ارتجاعی پوست نقش اصلی دارند و با افزایش سن میزان تولید کلاژن در بدن کاهش پیدا می کند از این رو در این کرم رز سفید کلاژن وجود دارد تا پوست شما بهترین تغذیه را داشته باشد

 

کرم وایت رز اصلی

کرم وایت رز اصلی

 

خواص کرم وایت رز 8خط توضیح دادم

1. آبرسانی و تغذیه: فرمولاسیون غنی کرم رز سفید عمیقا نفوذ می‌کند و موجی از رطوبت را به پوست می‌رساند. غنی شده با نرم کننده های طبیعی، باعث تغذیه و جوانسازی پوست شده و پوست را نرم و شاداب می‌کند.

2. احساس تسکین دهنده: اسانس ملایم عصاره گل رز سفید اثر آرام بخشی دارد و قرمزی و تحریک را کاهش می‌دهد. خواص ضد التهابی آن به تسکین پوست حساس کمک می‌کند و پوستی هماهنگ را ایجاد می‌کند.

مطالب بیشتر  ایا صابون مکس لیدی ضد لک است؟

3. درخشش تابشی: استفاده منظم از کرم وایت رز باعث درخشندگی طبیعی پوست می‌شود. ترکیبات گیاهی این کرم به صورت هم افزایی باعث روشن شدن پوست می‌شود و ظاهر تیرگی و خستگی را کاهش می‌دهد.

4. دفاع ضد پیری: مملو از آنتی اکسیدان ها، این کرم با رادیکال های آزاد مبارزه می‌کند و از پوست در برابر پیری زودرس محافظت می‌کند. از تولید کلاژن پشتیبانی می‌کند، استحکام را تقویت می‌کند و دید خطوط و چین و چروک را کاهش می‌دهد.

5. رنگ پوستی یکدست: ترکیب گیاهی این کرم به کاهش ظاهر ناهموار پوست و لکه های تیره کمک می‌کند. فعال‌های گیاهی آن برای بازگرداندن تعادل و ایجاد یکنواختی پوست کار می‌کنند.

6. ظرافت غیر چرب: بافت سبک وزن کرم جذب سریع را تضمین می‌کند، بدون اینکه هیچ گونه چربی باقی بماند. این به عنوان یک پایه عالی برای استفاده از آرایش عمل می‌کند.

7. جوان سازی پوست: این کرم با توجه به مواد تشکیل دهنده گیاهی موثری که دارد از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و باعث جوان سازی پوست می‌گردد.

8. کارایی چند منظوره: مناسب برای انواع پوست، کرم وایت رز با نیازهای مختلف افراد سازگار است. چه به عنوان یک مرطوب کننده روزانه استفاده شود و چه به عنوان یک درمان گاه به گاه، مزایای همه کاره آن به طیف وسیعی از ترجیحات پاسخ می‌دهد.

منبع: ویکی پدیا

 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *