کرم ضد لک

کرم معجزه اصلی چه رنگی است؟

کرم معجزه اصل

کرم معجزه اصل، یک کرم پوستی است که به صورت گسترده در بازارهای آرایشی و بهداشتی عرضه می‌شود. این کرم معمولاً تحت عنوان “کرم معجزه”، “کرم پوستی معجزه” و یا “کرم روشن کننده پوست” به فروش می‌رسد. ترکیبات این کرم معمولاً شامل گیاهان طبیعی، ویتامین‌ها، عصاره‌ها و عناصر مغذی هستند که ادعای روشن کنندگی و جوان‌سازی پوست را دارند.

به طور کلی، تأثیر کرم معجزه اصل بر روی پوست صورت شامل موارد زیر است:

1- رطوبت رسانی پوست: کرم معجزه اصل معمولاً حاوی ترکیباتی است که به طور موثری رطوبت پوست را تأمین می‌کند و از خشکی و ترک خوردن پوست جلوگیری می‌کند.

2- روشن کنندگی پوست: برخی از ترکیبات موجود در کرم معجزه اصل می‌توانند باعث روشن شدن و تقویت رنگ پوست شوند، از جمله عصاره‌های آلوئه ورا و لیمو.

3- جلوگیری از پیری زودرس: برخی از ترکیبات کرم معجزه اصل مانند ویتامین E و سی و عصاره گیاهی گوتو کولا می‌توانند از پیری زودرس پوست جلوگیری کنند.

4- تقویت بافت پوست: ترکیبات موجود در کرم معجزه اصل می‌توانند به تقویت بافت پوست کمک کنند، از جمله کلاژن، آنتی‌اکسیدان‌ها و عصاره گیاهی گوتو کولا.

5- جلوگیری از التهاب پوست: برخی از ترکیبات موجود در کرم معجزه اصل می‌توانند از التهابات پوست جلو گیری کند

فرمالسیون کرم معجزه

منظور از فرمولاسیون کرم معجزه، ترکیب دقیق مواد موجود در آن به منظور رسیدن به ویژگی‌ها و خواص خاصی است که این کرم برای پوست دارد. ترکیبات موجود در کرم معجزه عبارتند از:

  • روغن آرگان: که به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی و ضد التهابی برای پوست استفاده می‌شود.
  • ویتامین E: یک آنتی اکسیدان قوی است که به خاطر ویژگی‌های ضد پیری و تغذیه کننده پوست، برای بهبود پوست استفاده می‌شود.
  • کلاژن: که به عنوان یک ماده سازنده پوست به کلاژن های طبیعی پوست اضافه می‌شود.
  • الاستین: یک پروتئین است که کمک به افزایش انعطاف پوست و بهبود پوست های خشک و آسیب دیده می‌کند.
مطالب بیشتر  طرز استفاده از کرم معجزه

این ترکیبات به همراه سایر مواد موجود در فرمولاسیون کرم معجزه، از جمله گلیسیرین، سرامید و آلانتوئین، برای بهبود وضعیت پوست و جلوگیری از علائم پیری مفید است.

کرم معجزه

کرم معجزه

کرم معجزه اصلی چه رنگی است؟

کرم معجزه اصل دست ساز 3 نوع دارد:

نوع 1-قبل از اضافه کردن اسکراب

نوع1-دوز معمولی

نوع1-دوز ویژه

نوع1-دوز عالی نقره

نوع1قبل از اضافه کردن اسکراب  با دوز 1ویژه بسیار شبیه هم هستند اما اختلاف زیادی در قیمت دارند.

نکته ای که هست شما باید از جایی که خرید میکنید بسیار مطمعن باشید  چون خیلی جاها میان مواد اصلی میدن اما با دوز معمولی که این دوز رقیق تر هست و کرم نوع 1 اصلی هست اما دوزش بالاتر و حتی از آلایسلید و الفا  در این کرم استفاده شده است

خیلی از کرم ها از نظر ظاهر شبیه هم هستند حتی اگر اصل باشن از طریق دوز بندی و رقیق و غلیظ بودن ترکیبات متفاوت باشند.

خیلی ها میگن ما کرم دستساز گرفتیم افتضاح بوده پوستمان را خراب کرده است .خب باید به شما بگوییم انها از هیدروکینون در  کرم هایشان استفاده کرده اند.اگر شما از یک فروشگاه مطمعن خرید کنید که از هیدروکینون استفاده کنید هیچ مشکلی پیش نمی اید.کرم های دستساز بر پایه گیاهی  طبیعی است.کرم های اصل در یک نوع هستند و دارای پلمپ های حرارتی ضخیم هستند.

این کرم ها فاقد هیدروکینون هستند و در کرم های تقلبی هیدروکینون وجود داردبه همین دلیل قابلیت اثرگزاری ان بالاست و ب مرور باعث ایجاد لک میشود.از  صابون مخصوص پوست خود قبل و بعد از استفاده از کرم استفاده کنید.به دلیل پلمپ کرم،قبل از هربار استفاده کردن ،کرم را هم بزنید و در یخچال نگهداری کنید.به هیچ عنوان از این کرم در طول روز استفاده نکنید و در روز از کرم ضد افتاب لانسون استفاده کنید.بهترین زمان مصرف این کرم در شب قبل از خواب میباشد.

مطالب بیشتر  سرم حلزون گلد

در روز های ابتدایی کرم برای افرادی که پوستشان چرب است اگر دچار جوش زیر پوستی شدید اجازه دهید کف صابون 2الی5دقیقه روی صورت بماند و میتوانید از کرم ضد جوش بیوا اکوا استفاده کرد و بعد از شستن لایه نازکی از کرم را روی صورت بزنید.در روز های اول تایم کرم را کمتر کنید. مقدار مصرف کرم را کم کنید.بطور کلی تجمع چربی در روز های  اول اتفاق میافتد تا پوست عادت کند.

اگر پوست خشکی داریدمیتوانید از نرم کننده استفاده کنید.اگر به صابون حساسیت دارید میتوانید از شوینده مناسب استفاده کنید.هنگام تحریکات پوستی مثلا اصلاح صورت 5 الی6 روز قبل مصرف کرم را قطع کنید.

استفاده از شوینده مناسب ضروری میباشد.

قبل از استفاده از کرم شب حتما تست حساسیت انجام دهید. (پشت بازو یا پشت دست)

در صورت بروز هرگونه قرمزی یا خارش یا سوزش از کرم استفاده نکنید.

تضمین در تاثیر جوابدهی کرم:

میزان تاثییر گذاری در هفته اول95%

میزان براقیت پوستی و لطافت100%

میزان رفع لک عمیق در دوره اول80%

میزان رفع لک سطحی100%

جوانسازی پوست

حاوی ویتامین C

مدت زمان ماندگاری کرم :

صورت-6الی7ساعت

گردن -3الی5 ساعت

زیرچشم-2ساعت

بدن  کشاله رون-3 الی 8 ساعت

 

 

ایا کرم معجزه پوست را ابرسانی میکند؟

کرم معجزه معمولاً شامل ترکیبات مرطوب‌کننده است که ممکن است باعث ابرسانی و مرطوب کردن پوست شود. با این حال، باید توجه داشت که هر پوستی نیازهای مختص به خود را دارد و احتمالاً یک کرم مرطوب کننده برای همه پوست‌ها مفید نیست. برای ابرسانی پوست بهتر است توجه ویژه‌ای به نوع پوست، وضعیت آب و هوایی و موادی که در آن استفاده می‌شود داشته باشید و از محصولاتی که برای نوع پوست شما مناسب هستند استفاده کنید.

مطالب بیشتر  بهترین کرم آبرسان و ضد چروک خارجی

سخن پایانی

ما در این مقاله برای شماتوضیح دادیم که کرم معجزه چه کرمی است .
اینکه کرممعجزه چه جور کرمی است ،از چه موادی تشکیل شده است.ایا کرم معجزه باعث کاهش تیرگی ها و لک های پوستی میشود؟
چه تاثییری روی پوست صورت دارد؟
و این را بدانید که این کرم کاملا گیاهی است و هیچ ضرری برای پوست صورتتان ندارد ،با اطمینان تمام میتوانید از این کرم استفاده کنید.با تشکر از صبوریتان.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *