کرم ضدافتاب

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

سلام دوستان عزیز امروز خرید ضدآفتاب لانسون عمده رنگی بندی 1و1.5 اینجا عمده فروشی هست معرفی میکنیم در ادامه وبسایت آرایشی در شیراز پخش لوازم ارایشی فروشگاه معجزه شاپ همراه باشید

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه پخش لوازم ارایشی و بهداشتی کرم معجزه قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم کارهای مارو در کانال روبیکا دنبال کنید. شماره تماس09389712665ارسال از شیراز به سراسر کشور

 

کرم ضد آفتاب رنگی لانسون LANSON شماره 1 – 1.5

100% اورجینال
پوشش دهی بالا همانند کرم پودر
رنگی و در سه شماره متفاوت
پوشاندن جای لک و جوش
فاقد چربی و پارابن و مناسب برای پوست چرب
ضد لک و ضد چین و چروک
حاوی عصاره قاصدک
حجم : 40 میل

 

کرم سفید کننده شیرالاغ وکالی

 

 

 

کرم ضد آفتاب رنگی لانسون LANSON SPF50 اصل

کرم های ضد آفتاب از آن دسته محصولاتی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا افراد زیادی به صورت روزانه آن را مصرف می کنند و به پوست خود می زنند. بنابراین کیفیت و کارایی آن مورد توجه قرار می گیرد و محصولی که خریداری می کنید، باید بسیار عالی و با کیفیت باشد. در همین راستا می خواهیم یکی از محصولات برندی معتبر در دنیا، یعنی کرم ضد آفتاب لانسون LANSON SPF50 اصل را که دارای 3 شماره رنگی است، ویژگی ها و خاصیت های فراوانی دارد

 

قبل از شروع به بیان کردن ویژگی های این محصول از برند لانسون، باید بگوییم که دلیل اصلی اهمیت استفاده روزمره از ضد آفتاب ها این است که نور آفتاب، اشعه های مضری دارد که می توانند به پوست و صورت شما آسیب جدی وارد کنند. ضد آفتاب ها دارای موادی هستند که قدرت آنها در مقابله با نفوذ این اشعه ها به پوست را افزایش می دهد و بدین ترتیب با ایجاد لایه ای محافظ از پوست شما در برابر آن ها محافظت می کنند.

مطالب بیشتر  خرید ضد آفتاب بیودرما عمده

اما چرا کرم ضد آفتاب رنگی لانسون ؟

لانسون یکی از برند های معتبر فرانسوی است که کرم های ضد آفتابی که تولید می کند، از جایگاه ویژه ای در میان مردم برخوردار می باشند. استفاده از ترکیبات بسیار مفید، بدون عوارض بودن برای پوست و توانایی محافظت از صورت به بهترین نحو در مدت زمانی که پوست خود را به آن آغشته کرده اید، از ویژگی هایی هستند که سبب شده کرم ضد آفتاب لانسون، بسیار محبوب باشد و مورد استفاده افراد زیادی باشد.

تمامی ویژگی های مفید این محصول را در ادامه به صورت مفصل تر توضیح خواهیم داد، اما نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول است که رنگی می باشد و دارای 3 شماره رنگی از رنگ پوست روشن تا نسبتا تیزه برای انواع پوست است. این یعنی استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی لانسون، نیاز شما به استفاده از یک کرم پودر را نیز حذف خواهد کرد.

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید ضدآفتاب لانسون عمده

خرید کرم معجزه گیاهی اصل در فروشگاه ما

مشخصات کرم ضد آفتاب لانسون

هامنطور که در پاراگراف های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، دلیلی که باید استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی لانسون را به هر کرم دیگری ترجیح دهید این است که از اصلی ترین ویژگی ها و خواص این کرم منحصر به فرد لانسون پوشش دهی بالا آن همچون کرم پودر ها می باشد. یعنی همانطور که گفته شد، زمانی که این کرم را بر روی پوست خود می زنید دیگر نیازی به استفاده از کرم پودر های سنگین و مضر ندارید زیرا به گونه ای ساخته شده است که به خوبی پوست را پوشش خواهد داد و سطح آن را کاملا یکدست و یکنواخت می کند.

مطالب بیشتر  خرید ضد آفتاب بیودرما عمده

پوشاندن لکه ها و جای جوش و …

پس اگر لکه و جای جوشی بر روی پوستتان وجود دارد و می خواهید آن را مخفی کنید این ضد آفتاب رنگی لانسون، این کار را به بهترین نحو و همانند هر کرم پودر دیگری، برایتان انجام می دهد چرا که به لطف رنگی بودن و پوشش دهی بالا، یک محصول خارق العاده و بی نظیر به برای پوشاننده لک ها و جای جوش و جوش است.

جلوگیری از بروز لکه های پوستی

اما جدای از قابلیت پوشاندن لکه های صورت، به طور کلی باید بدانید که ضد لک نیز می باشد، یعنی لکه های پوستی را درمان کرده و البته از ربروز آنها به دلیل قرار گرفتن در مقابل نور خورشید و آسیب رادیکال های آزاد جلوگیری خواهد کرد.
ضد چین و چروک و پیری

علاوه بر این موارد ضد چروک هم هست. آن هم به این دلیل که به گونه ای ساخته شده است و موادی در ساختار آن به کار رفته است که از به وجود آمدن چین و چروک و خطوط مختلف ریز و کوچک در سطح پوست جلوگیری خواهد کرد و همین امر می تواند عوامل ایجاد پیری در صورت را کاهش دهد و یا به عبارتی از بین ببرد و همواره پوست را جوان و شاداب و درخشان جلوه دهد.

کرم ضد آفتاب لانسون اصل

اکنون امکان دارد که این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که آیا کرم ضد آفتاب لانسون خوب است یا نه؟ در جواب باید بگوییم که بله یکی از خوب ترین و عالی ترین ضد آفتاب های موجود در بازار به ویژه برای پوست های چرب است زیرا خواص بسیار زیادی دارد و علاو هبر آ نباید بگوییم که بدون چربی نیز می باشد.

مطالب بیشتر  خرید ضد آفتاب بیودرما عمده

ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب

به این صورت که مصرف این کرم ضد آفتاب می تواند کاری کند تا میزان چربی پوست در حد تعادل حفظ شود و میزان ترشح چربی در آن کنترل شود و در حد مناسب باقی بماند. پس دیگر لازم نیست نگران چرب شدن پوست خود شوید. در کل این خاصیت به این دلیل امکان پذیر است که این کرم فاقد چربی و پارابن است.
ماندگاری بالا

ماندگاری طولانی مدت این محصول نیز از دیگر دلایل محبوبیت و معروفیت این محصول به شمار می رود. به گونه ای که 2.5 الی 3.5 ساعت بر روی پوست باقی خواهد ماند و اثر خود را بر روی آن در مقابله با نور خورشید، حفظ خواهد کرد و این در حالی است که در این مدت کوچک ترین تکانی نخواهد خورد و در پوست صورت تغییری ایجاد نخواهد کرد و همواره همانند ساعت اول باقی خواهد ماند.

بدون ایجاد سنیگینی

از دلایی که ممکن است هر کرمی که روی پوست خود اعمال می کنید را عوض کنید، از کرم پودر گرفته تا کرم های مرطوب کننده، این است که بر روی پوست صورت سنگینی به وجود آورد، اما خوشبختانه کرم ضد آفتاب رنگی لانسون که به عنوان یک کرم پودر نیز قابل استفاده است، بسیار سبک است، لایه ای نازک از آن کار خود را انجام می دهد و احساس سنگینی به وجود نمی آورد

کرم اگوستا اصل

ویکی‌پدیا :کرم لانسون

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *