کرم ضد لک

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

کرم معجزه اصل

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

ما در این پست از سایت کرم معجزه برای شما توضیح خواهیم داد که ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟ وبرای چه پوست هایی مناسب است ؟پس با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر توضیح دهیم در خصوص مواردی که بیان شد.

ساختار کرم معجزه

همه افراد دوست دارن بدونن که اون محصولی دارن خریداری میکنن از چه موادی تشکیل شده ترکیباتش چیه تا بتوونن با خیال راحت از ان محصول استفاده کنند.

بطور کلی کرم گیاهی معجزه همانطور که از نامش پیداشت از مواد گیاهی در ان استفاده شده است.

ابتدا برای ساخت هر محصولی نیاز به تجربه کافی و علم و اگاهی نسبت به ان میباشد.پس قبل از هرچیزی باید به این دقت داشته باشید اگر شما تجربه کافی را ندارید دست به کاری نزنید.ما فقط به شما  کمک میکنیم تا اطلاعاتتان را بالا ببرید و مواد بکار برده در این کرم را به شما معرفی میکنیم .کرم معجزه از ترکیبات زیر درست شده است:

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

کرم ارچ

کرم پاستور

خاکشیر

سفید اب نقره

روغن هسته انگورريا

روغن هسته انار

روغن بادام

روغن خراطین

روغن شتر مرغ

عصاره الوورا

روغن ارگان

ویتامینE

ویتامین c

امگا3و6

یک مکمل وارداتی

روغن ارگان تایلندی

ویتامین 5B

کف دریا

پودر گل انار

گلاب

دارچین

طرز تهیه کرم  های دست ساز به همین راحتی که شما فکر میکند نیست که هر کسی در منزل شخصی خود با خرید چند محصول شروع به درست کردن کرم کند این یک چیز غیر ممکن هست.و این مقاله صرفا برای اگاهی شما دوستان میباشد.

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

ترکیبات کرم معجزه اصل چه چیزهایی هستند؟

خواص کرم معجزه اصل

کرم معجزه خواص بسیار زیادی دارد اما مهمترین ان ضد لک بودن این کرم است،کارایی این کرم به این صورت است که رنگدانه های پوست را کمرنگ میکند و مجددا ترمیم میکند لک های قدیمی که ناشی از بارداری،آفتاب سوختگی و …… باشند را از بین میبرد .یک خبر خوب برای کسانی که جوش میزنند این کرم فوق العاده با ترکیبات موثرش پوست شمارا صاف و یکدست میکند. عمده کرم گلدن کویین

مطالب بیشتر  کرم ضدلک یونیک خوبه؟

کرم معجزه فواید زیادی دارد از جمله:

  • روشنایی پوست
  • ضد لک
  • از بین برنده کک و مک قوی
  • ضد جوش
  • جلوگیری از پیری زود رس
  • لک های بارداری از بین میبرد
  • لک های مادرزادی از بین میبرد
  • از بین بردن انواع جوش های سرسیاه،التهاب دار
  • سیاهی زیر چشم را برطرف میکند
  • از بین بردن جای سوختگی
  • بستن منافذ باز پوست صورت

ترکیبات کرم معجزه اصل

کرم معجزه اصل از ترکیب چندگیاه مرغوب که شرکت سازنده اش ان را در اختیار هیچ کس قرار نمیدهد تشکیل شده است اما میتوان گفت عمده ترکیبات این کرم چه چیزهای است اما گیاهانی هم در این کرم وجود دارد که تا به الان هیچ کس توانسته بفهمد چه گیاهی است.از ترکیباتی که میتوان مثال زد:
روغن آرگان،عصاره شیرین بیان،زردچوبه،خاکشیر،پاستور،مرهم سبز،مرهم قهوه ای،روغن شتر مرغ، ،ارچ،آب نقره،روغن بادام،روغن هسته انار،روغن هسته انگور،روغن خراطین،ویتامینA،ویتامینB،ویتامینC.کرم معجزه برای انواع پوست ها مناسب است.

باید بگوییم ساخت کرم معجزه مراحل پیچیده ای دارد طرز تهیه کرم معجزه اصولا پیچیده است.در کارخانه کرم معجزه بارها و بارها ازمایش میشودو ابتدا ان را تست میکنند اگر جواب داد انوقت ان را به تولید انبوه میرسانند.نکته که قابل توجه است این است که این کرم از ترکیبات گیاهانی نایاب استفاده شده که تهیه ش برای هرکسی اسان نیست.پس باید بدانید که کار خیلی دشواری است که خودتان بخواهید این کرم را در خانه بسازید.

چه کسانی میتوانند از کرم معجزه استفاده کنند؟

باید بگویمم استفاده از کرم معجزه برای همه مناسب است و فقط ممکن است که چند نفر نتوانند از ان استفاده کنند،کسانی ک مشکلات پوستی شدید یا یک بیماری پوستی خاص دارند و کسانی که حساسیت خاصی داشته باشند.یا کسانی که در دوران خاصی هستند مثل،دوران بارداری. در این موارد ممکن است این کرم برای این افراد مضر باشد یا عوارضی به همراه داشته باشد.

مطالب بیشتر  سرم حلزون بیوآکوا

پس بهتر است این افراد ازاین کرم استفاده  نکنند.

  • خاصیت های کرم معجزه اصل

کرم معجزه میتواند انواع مشکلات پوستی را از بین ببرد. از جوش و لک گرفته تا جای جوش تیرگی و.. برای از بین بردن جای جوش کرم ضد جوش بیو اکوا میتواند انتخاب مناسبی باشد .البته همه اینها با یک کرم یکجا درمان میشوند.باید بگوییم که تنها با کرم معجزه اصلی میتواند  از شر مشکلات پوستی خلاص شود ،کرم معجزه تقلبی نه تنها به شما در بهتر شدن پوستتان کمک نمیکند بلکه باعث میشود پوست صورتتان خرابتر شود به علت وجود هیدروکینونی که دارد و این ماده یک ضد لک و لایه برادر بسیار قوی است و پوست را بصورت کامل نابود میکند پس در خریدتان دقت کنید تا این کرم را بتوانید بصورت اصل تهیه کنید هنگام خرید حتما به تاریخ انقضا ،پلمپ کرم اصلی بودن ان دقت کنید،چون کرم های تقلبی نه تاریخ انقضا دارند ،نه نه دارای پلمپ هستند.

کرم معجزه اصل

کرم معجزه اصل

  • اگر از کرم معجزه تقلبی استفاده کنیم چه اتفاقی میافتد؟

کرم معجزه اصل یک کرم عالی با خاصیت های فوق العاده است اما بنظرتان اگر کرم معجزه تقلبی را به جای اصلی  استفاده کنید چگونه است؟

کرم تقلبی و نتیجه استفاده از آن به دو صورت خواهند بود یا اینکه هیچ نتیجه ای از آن نمیگیریم و یا اینکه نتیجه خوبی نمیگیریم.مثلا یها بصورت کامل از بین نمیبرد یا اینکه در دو صورت این شما هستید که ضرر میبینید چون اگر خوش شانس باشید و پوست شما آسیب چندانی نبیند هزینه ای که کرده اید را از دست دادید.

مطالب بیشتر  تغذیه پوستتان را نیز به کرم شیر گاو ایمیجز بسپارید

سخن پایانی

در نتیجه..

در تمام صحبت های که تا به حال داشتیم نکاتی راجع به پیدا کردن کرم های تقلبی و تشخیص کرم معجزه اصل و همچنین خصوصیات کرم های تقلبی و اصلی را گفتیم. امیدوارم نتایج خوبی از این پست بدست آورده باشید .منتظر نظر های تان هستیم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *