کرم ضد لک

کرم ضد افتاب بیودرماSPF100

ضد افتاب spf100

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنید

کرم ضد افتاب بیودرماSPF100

سلام به همه دوستان عزیز. در این بخش، قصد داریم به معرفی ضد آفتاب بیودرما بپردازیم. همه ما می دانیم که اشعه های خورشیدی برای پوست مضر هستند و می توانند اثرات مخربی را به همراه داشته باشند. ضد آفتاب ها یکی از بهترین محصولات محافظ پوست هستند که می توانند اثرات اشعه های ماورابنفش خورشیدی را خنثی کنند. خرید و استفاده از یک کرم ضدآفتاب با SPF مناسب می تواند علاوه بر اینکه وضعیت پوست شما را بهبود بخشد، به محافظت از پوست شما نیز بپردازد. کرم ضد آفتاب بیودرما SPF100 این امکان را به شما می دهد. در ادامه نیز با کرم معجزه همراه باشید.

کرم ضد آفتاب Bioderma SPF100:

این کرم ضد آفتاب با SPF100، محصولی از کشور فرانسه است که مقاوم در برابر آب و نور خورشید می‌باشد. این محصول مناسب برای پوست‌های خشک، حساس، و معمولی است و دارای ماندگاری بسیار بالاست. از جالبیت‌های آن می‌توان به رنگ بژ طبیعی آن اشاره کرد که بر روی پوست به طور طبیعی ظاهر می‌شود.

کرم ضد آفتاب Bioderma SPF100 بدون حاوی پارابن است، که باعث جلوگیری از حالت آینه‌ای شدن پوست و انعکاس نور به حد بسیار زیادی می‌شود. اگر پوست شما حساس به نور خورشید است، این محصول با فرمولاسیون خاص خود، پوست شما را در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می‌کند.

همچنین، از این کرم می‌توان برای کاهش لک‌های ناشی از دوران بارداری، کک و مک، و لک‌های ناشی از مصرف داروهایی مانند قرص‌های ضد بارداری و غیره استفاده کرد. این محصول به مرور زمان می‌تواند اثرات ناشی از چنین مشکلاتی را کاهش دهد.

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما:

– حداکثر حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UVB و UVA و پیشگیری از آسیب‌های آفتاب به عمق و سطح پوست.
– SPF 100/UVA 29
– مناسب برای پوست‌های معمولی تا خشک.
– مقاوم در برابر آفتاب، آب، و تعریق.
– بدون عطر و با تحمل پذیری بالا.
– حاوی کمپلکس انحصاری برای حداکثر حفاظت.
– سبک و با جذب سریع.

مواد مؤثر در ترکیبات کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما:

1. عصاره جلبک‌های لامیناریا اوکرولئوکا: این جلبک‌ها دارای خصوصیات ضد اکسیدان و ضد التهابی هستند و بهبود قابل توجهی در حفظ رطوبت پوست دارند.

2. ویتامین E: این ویتامین دارای خصوصیات ضد اکسیدانی است و می‌تواند در مقابله با رادیکال‌های آزاد کمک کند.

3. تینوسرب اس و آووبنزون: این دو ماده با ایجاد محافظت با طیف وسیع در برابر اشعه‌های UVA و UVB، پوست را از آفتاب سوختگی محافظت می‌کنند.

4. عصاره اشنه دریایی (نوعی جلبک دریایی): حضور این عنصر در ترکیب کرم ضد آفتاب به خصوصیت ضد التهابی محصول افزوده می‌شود و به پوست کمک می‌کند تا در برابر التهابات مختلف مقاومت نشان دهد.

ترکیبات کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما عبارتند از:

آب، دی کاپریلیل کربنات، متیلن بیس-بنزوتریازولیل، تترامتیل بوتیل فنول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، اتیل هگزیل تریازون، 4-متیل بنزیلیدن کامفور، C20-22 آلکیل فسفات، سیکلوپنتاسیلوکسان، پلی تترافلوئورو اتیلن، C20-22 آلکل، توکوفریل استات (ویتامین E)، اوکتوئین، مانیتول، زایلیتول، رامنوز، فروکتواولیگوساکاریدز، عصاره جلبک‌های لامیناریا اوکرولئوکا، دسیل گلوکزاید، سیکلوهگزاسیلوکسان، آمونیوم آکریل اویل دی متیل تائورات/VP کوپلیمر، زانتان گام، پتاسیم سوربات، سدیم هیدروکساید، سیتریک اسید، پروپیلن گلیکول، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسرید، سدیم EDTA، فنوکسی اتانول، کلرفنسین (BI553).

مطالب بیشتر  ایا صابون مکس لیدی روشن کننده است؟

روش استفاده از کرم ضد آفتاب فتودرم مکس SPF100 بایودرما به شرح زیر است:

1. کرم ضد آفتاب را به طور کامل روی پوست خشک بمالید، قبل از اینکه در معرض نور خورشید قرار بگیرید.

2. در صورت شستشو و یا تعریق، تمدید کنید.

3. بهتر است از پاک کننده‌ها و شوینده‌ها، همچنین کرم‌های مرطوب‌کننده مناسب با نوع پوست‌تان در کنار استفاده از این محصول استفاده کنید.

هشدارها و موارد قابل توجه در مورد کرم ضد آفتاب Bioderma SPF100:

1. محصول را در محیطی خشک و خنک نگهداری کرده و از دسترس کودکان و نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

2. از مستقیم مختصر تماس با چشم‌ها خودداری کنید.

ضد آفتاب بیودرما کودکان

ضد آفتاب بیودرما spf 30

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنیدـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

یک فکر در مورد “کرم ضد افتاب بیودرماSPF100

  1. زینب راهپیما گفت:

    سلام ضد آفتاب فتودرما بی رنگش دارید؟؟ قیمت؟؟

  2. فاطمه گفت:

    کرمش عاااالیه…
    من استفاده کردم خیلی راضی بودم ازش،خواهرمم خرید استفاده میکنه خیلی راضیه.
    بنظرم یکی از بهترین کرمهای ضد آفتابه ک تو عمرم دیدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *