کرم ضد لک

ضد افتاب بایودرما ضد جوش

کرم ضد افتاب ضد جوش بایودرما

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنید

ضد افتاب بایودرما ضد جوش

ضدآفتاب بایودرما ضد جوش، یک محصول ضد آفتاب روزانه است که به گونه‌ای طراحی شده است که افراد با پوست چرب و مستعد به جوش و آکنه، به راحتی از آن استفاده کنند و نگران جوش‌های جدید و انسداد منافذ پوست نشوند. این ضدآفتاب مناسب برای بزرگ‌ترها و نوجوانان است و توسط متخصصان پوست توصیه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول، شما می‌توانید به وب‌سایت ما”کرم معجزه” مراجعه کنید و اطلاعات جامعی را درباره این محصول بیشتر بیابید.

توضیحاتی درباره کرم ضد افتاب بایودرما ضد جوش

حفاظت از پوست در برابر تابش نور خورشید برای همه انواع پوست‌ها امری بسیار حیاتی و ضرور است. افرادی که پوست چرب و مستعد به جوش و آکنه دارند، با مسائلی مانند افزایش چربی پوست، جوش‌ها و التهابات پوستی روبرو هستند و نیاز به محصولات ضد آفتاب خاصی دارند که با ویژگی‌های پوست آن‌ها همخوانی داشته باشند. این محصولات علاوه بر حفاظت از پوست، به بهبود فعالیت غدد چربی پوست کمک می‌کنند و از بروز مشکلاتی مثل برق ناخوشایند پوست جلوگیری می‌کنند.

یکی از محصولات ویژه ضد آفتاب بایودرما، فلوئید ضد آفتاب مدل فتودرم آکنه مت است که به ویژه برای پوست‌های چرب و مستعد به جوش و آکنه طراحی شده است.

مزایای کرم ضد آفتاب ضد جوش آکنه مات بایودرما:

1. تضمین محافظت بالا در برابر اشعه UVA/UVB.
2. استفاده از تکنولوژی بالا SUN ACTIVE DEFENSE به منظور حفاظت کامل از آفتاب.
3. تقویت شده در مقابل اشعه UVA.
4. حفظ پوست در وضعیت مات طی طول روز و جلوگیری از چرب شدن آن.
5. بهبود کیفیت سطح پوست و کاهش جوش های جدید به واسطه حاوی Fluidactiv™ با اختراع حق ثبت شده.
6. حاوی اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک که به صفا کردن بافت پوست کمک می کنند و از بازگشت جوش ها جلوگیری می کنند.
7. دارای بافت مایع نامحسوس و غیر چرب، که به درمان خشکی پوست کمک می کند و به عنوان یک پایه آرایشی عالی عمل می کند.
8. بوی خوشایند و تحمل پوستی و چشمی بسیار خوب دارد.
9. غیر کومدون زا و مقاوم در برابر آب، گرما و رطوبت بالا است.

ترکیبات مؤثر در کرم ضد آفتاب ضد جوش AKN Mat SPF30 بایودرما:

به خصوص برای پوست‌هایی که به جوش‌های آکنه‌ای حساس هستند و در تاثیر گرما تولید چربی پوست آنها افزایش می‌یابد، مسئله محافظت از پوست در برابر اثرات نامطلوب نور خورشید از اهمیت بالایی برخوردار است. اما به طور همزمان، پوست را از انسداد منافذ بازهای چربی و بروز لک‌های آزاردهنده نیز باید محافظت کرد.

کرم ضد آفتاب فتودرم AKN Mat SPF30، فرمولاسیونی اختصاصی با محتوای کاهش‌دهنده چربی سطح پوست است که به طور کامل با پوستهای مستعد آکنه سازگاری دارد، بدون ایجاد آسیب یا انسداد منافذ پوست.

مطالب بیشتر  سرم موسین حلزون کاز دی باها

این محصول دارای تکنولوژی Fluidactiv™ است که از نظر بیولوژیکی کیفیت سبوم پوست را بهبود می‌بخشد تا جلوی انسداد منافذ چربی و ظاهر شدن لک‌ها را بگیرد.

از اسید سالیسیلیک و اسید گلیکولیک نیز در این فرمول استفاده شده است که بافت پوست را صاف می‌کنند و جلوی بازگشت جوش و آکنه‌ها را می‌گیرند.

تکنولوژی SUN ACTIVE DEFENSE قدرت دفاعی پوست را در مقابل اثرات بیولوژیکی UVA تقویت می‌کند. این محصول دارای ویژگی‌های محافظتی ضد اکسیدانی است که دفاع ایمنی پوست را در برابر نور خورشید حفظ می‌کند.

کرم ضد آفتاب فتودرم AKN Mat SPF30 از محصولات معتبر بایودرما در زمینه مراقبت از پوست است. با فرمول سبک‌تر، فوراً اثر مات کنندگی دارد و در نتیجه، به همدستی با ترمیم و همگونی پوست مستعد آکنه کمک می‌کند.

نحوه استفاده از ضدآفتاب ضد جوش آکنه مات بایودرما:

1. چند بار در روز، محصول را به ناحیه صورت و گردن بپاشید. این ضدآفتاب دارای پوشش مات و سبکی است که به راحتی روی پوست جذب می‌شود.

مرحله 1:
قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، به طور یکنواخت و با سخاوتمندی محصول را روی صورت و گردن بمالید. (توصیه می‌شود کمی از محصول را برای ایجاد محافظت کافی در برابر آفتاب استفاده کنید و از مقدار زیادی خودداری کنید).

مرحله 2:
اگر عرق کردید، شنا کردید یا حوله را استفاده کردید و محصول از روی پوست شسته شده، لازم است محصول را مجدداً به ناحیه‌های مورد نیاز بپاشید تا محافظت به تداوم برسد.

روغن ارگان لایتنس اصلی

کرم پودر درماکول212

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند
مطالب بیشتر  ایا صابون مکس لیدی روشن کننده است؟
برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنیدـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *