کرم ضد لک

ضد آفتاب بیودرما spf 30

کرم ضد افتاب بیودرماspf30

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنید

ضد آفتاب بیودرما spf 30

با سلام به شما عزیزان. ما خوشحالیم که جدیدترین واقعیت پوشاننده‌ای در برابر اشعه‌های UVB و فیلتر اختصاصی UVA را به شما معرفی کنیم که پوست را در برابر خطرات آفتاب و سوختگی محافظت می‌کند و از وقوع آسیب در سلول‌های عمقی پوست جلوگیری می‌کند.

این محصول ضد آفتاب بیودرما spf 30 در 3 شماره مناسب برای پوست چرب و جوش دار می‌باشد که بسیار سبک و بدون چربی بوده و بنابراین برای پوست های مستعد به جوش انتخاب خوبی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول، با کرم معجزه همراهی کنید.

فلوئید ضد آفتاب SPF30 بایودرما:

محصولی ویژه برای پوست های چرب و تمایل به آکنه است. این فلوئید با ساختاری که کنترل چربی را تنظیم می‌کند، جلوی تجمع چربی اضافی روی پوست و مشکلات ناشی از آن را می‌گیرد. علاوه بر این، با فیلترهای قوی خود، از پوست در برابر اشعه‌های UV حفاظت مطلوبی ارائه می‌دهد و جلوی نفوذ اشعه‌ها به پوست را می‌گیرد.

مشخصات ضد آفتاب بیودرما spf 30:

– جلوگیری از تجدید جوش‌های پوستی
– ایجاد تاثیر مات‌کننده و کاهنده براقی پوست
– ارائه محافظت بسیار بالا در برابر اشعه‌های UV
– تنظیم کننده چربی پوست
– رفع ناخوشایندی‌های پوستی
– درمان جوش‌ها و آکنه‌های پوست
– دارای ساختاری بدون رنگ و بدون چربی
– مقاوم در برابر آب و تعریق
– بدون کمدون زا و بدون ایجاد حساسیت

مطالب بیشتر  راز سفید کننده کرم معجزه شب

مزایای استفاده از ضد آفتاب بیودرما spf 30:

– محافظت از سلول‌های پوست در برابر نفوذ اشعه‌های UVA و UVB که می‌توانند به عوارضی همچون نمایان شدن زودرس علائم پیری، اختلال در تعادل چربی پوست، ایجاد چین و چروک و غیره منجر شوند. این محصول به طور ویژه برای پوست‌های چرب و تمایل به آکنه طراحی شده است و با دارا بودن فرمولاسیون کنترل کننده چربی، از انباشت چربی اضافی در پوست و مشکلات ناشی از آن جلوگیری می‌کند.

– این فلوئید ضد آفتاب با فیلترهای قوی خود، سطح پوست را از اشعه‌های UV حفاظت بالایی می‌کند و از نفوذ این اشعه‌ها به پوست جلوگیری می‌کند.

– علاوه بر این، استفاده از این محصول به کنترل جوش‌ها و آکنه‌های پوست‌های چرب و مختلط کمک زیادی می‌کند. فرمولاسیون با خاصیت مات‌کننده و کاهنده براقی، برق ناخوشایند ناشی از چربی پوست را کاهش می‌دهد و عامل اصلی بروز جوش و آکنه، یعنی افزایش چربی پوست را کاملاً کنترل می‌کند.

– این فلوئید ضد آفتاب دارای ساختاری بدون رنگ و بدون چربی است و مقاوم در برابر آب و تعریق می‌باشد. همچنین، غیر کمدون زا بودن آن و عمق نفوذ آن به سلول‌های پوست، به ویژه با ترکیب اختصاصی Fluidactiv، باعث تنظیم چربی پوست می‌شود و از بروز جوش و آکنه جلوگیری مؤثری دارد.

خصوصیات کرم‌های ضدآفتاب بیودرما برای صورت:

کرم‌های ضدآفتاب بیودرما دارای ویژگی ضدتعریق نیز هستند. این امر به دلیل حاوی بودن ترکیبات و موادی که از ایجاد تعریق پوست جلوگیری می‌کنند.

یکی از مزایای دیگر محصولات بیودرما در دسته کرم‌های ضدآفتاب، این است که نسخه‌های رنگی آنها به پوست رنگی طبیعی می‌بخشند، بدون این که پوست را سفید کنند. مدل‌های رنگی ضدآفتاب بیودرما به ویژه برای پوست‌های چرب و مختلط مناسب هستند، اگرچه افراد با پوست‌های معمولی نیز می‌توانند از این محصولات بهره‌برداری کنند.

مطالب بیشتر  کرم ضد چروک پیشانی

ضدآفتاب سری مت بیودرما با نام مدل فتودرم آکنه AKN MAT SP30، برای پوست‌های چرب و بدون اسانس طراحی شده است. این محصول دارای فیلترهای اختصاصی در برابر آفتاب سوختگی بوده و توانایی عالی در کاهش براقی پوست دارد. همچنین، با ترکیباتی که در تنظیم چربی پوست مؤثر هستند، به تبدیل پوست چرب به نرمال کمک می‌کند.

مدل فیتودرم مکس نیز برای انواع پوست‌ها مناسب است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، دارای عصاره‌های مفیدی برای پوست خوشرنگ است.

روش استفاده ضد آفتاب بیودرما spf 30:

قبل از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید، بهتر است 20 دقیقه پیش از آن، مقداری از فلوئید ضد آفتاب مدل فتودرم آکنه مت بایودرما را بر روی پوست خشک و تمیز پخش کنید. در صورتی که برای مدت طولانی در آفتاب قرار می‌گیرید یا فعالیت‌هایی مانند شنا انجام می‌دهید، هر 2 ساعت یکبار محصول را تازه کنید.

اگرچه قیمت کرم‌های بیودرما به نسبت بالاتر است، اما با توجه به حجم و کیفیت محصولات، ارزش خرید مناسبی نسبت به قیمت خود دارند.

اسپری رکسونا اصلی

سرم لایه بردار اوردینری اصل

نحوه حرید و ارتباط با ما

تنوع بیش از حد محصولات ما باعث شده که تمامی مراجعه کنندگان از ما بصورت مستقیم خرید نمایند و در وقت و هزینه خود بزرگترین صرفه جویی را بوجود اورند برای خرید بصورت عمده و تک با شماره 09397497165  در برنامه های واتس اپ یا روبیکا پیام دهید لینک کانال رویکا کلیک کنیدـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *